کدامیک از ذوب‌آهن می‌روند؟ + تصاویر

آخرین بازی ذوب‌آهن از دور رفت لیگ هفدهم در شرایطی برگزار شد که احتمال جدایی چهار بازیکن این تیم در نقل و انتقالات نیم‌فصل قوت گرفته بود.

به گزارش ایمنا، پرونده نیم‌فصل اول برای ذوب‌آهن در حالی بسته شد که زمزمه‌هایی درباره احتمال جدایی برخی مهره‌های کلیدی این تیم در نقل و انتقالات زمستانی به گوش می‌رسد. در این میان، جدایی یک بازیکن از حالت گمانه‌زنی خارج شده و تقریباً قطعیت پیدا کرده است اما هنوز این امیدواری وجود دارد که جدایی سه نفر دیگر تنها در حد حرف و شایعه باقی بماند.

همه شواهد و قرائن حاکی از آن است که احسان پهلوان از نیم‌فصل دوم سرباز تراکتورسازی خواهد شد. این هافبک ۲۴ ساله دیدار با نفت تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر را از روی نیمکت آغاز کرد اما یک ربع پایانی بازی به زمین آمد تا احتمالاً آخرین دیدار رسمی خود با پیراهن ذوب‌آهن را پیش از پیوستن به تراکتورسازی تجربه کند.

هنوز معلوم نیست که مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر نیز در مسیری مشابه پهلوان قدم برخواهند داشت یا در اصفهان ماندنی خواهند شد. این ۲ بازیکن در دیدار با نفت در ترکیب اصلی ذوب‌آهن به میدان رفتند و در نیمه دوم تعویض شدند.

مرتضی تبریزی که با یک پُست اینستاگرامی و البته نوع شادی گلش در این مسابقه به شایعات جدایی خود دامن زد هم از دیگر بازیکنان اصلی ذوب‌آهن است که احتمال دارد مسابقه با نفت آخرین دیدارشان برای تیم اصفهانی بوده باشد.

کد خبر 331129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.