ارائه تخفیف ۵۰ درصدی بلیت  شهربازی شهررویاها، تله سیژ ناژوان و بولینگ صفه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان(شهرداری اصفهان) از ارائه تخفیف ۵۰ درصدی بلیت شهربازی شهررویاها، تله سیژ ناژوان و بولینگ صفه به مناسبت روز دانشجو خبرداد.

علی معینی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه های شهربازی شهر رویاها، تله سیژ پارک جنگلی ناژوان و بولینگ صفه به مناسبت روز دانشجو، با تخفیف ۵۰ درصدی به دانشجویان، خدمات ارائه خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای دریافت این خدمات، ارائه کارت دانشجویی الزامی است، ادامه داد: شهربازی شهر رویاها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب و تله سیژ ناژوان و بولینگ صفه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ و ۳۰ دقیقه شب در خدمت شهروندان خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان(شهرداری اصفهان) عنوان کرد: همکاری با کلیه نهادهای ملی و استانی به منظور ارائه خدمات به همه اقشار جامعه، اراده این شرکت است که امیدوار هستیم این سیاست‌گذاری در کنار توجه به شانیت و کرامت و منزلت مردم ایران زمین، با همکاری مدیران سازمان‌ها محقق شود.

وی از برگزاری جشنواره‌های مختلف به منظور ارائه تسهیلات خدماتی و رفاهی بیش‌تر به پرسنل سازمان‌ها و نهادها و مردم اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهربازی رویاها، تله‌سیژ ناژوان، تله‌کابین صفه و سایر امکانات مستقر در این سه مکان تفریحی هر روزه آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران اصفهان است.

کد خبر 331113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.