تماشاگران باشند سپاهان جریمه می‌شود!

جمع جرایمی که سپاهان باید بابت سوءرفتار هواداران منتسب به خود در لیگ هفدهم پرداخت کند به ۹۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سپاهان را به خاطر تخلف تماشاگرانش در دیدار با استقلال خوزستان از هفته چهاردهم لیگ برتر به پرداخت ۱۰ میلیون تومان محکوم کرد.

این اتفاق یعنی جریمه نقدی باشگاه اصفهانی به خاطر سوءرفتار هواداران منتسب به این تیم برای هفتمین بار است که در لیگ هفدهم رخ می‌دهد. به عبارت دقیق‌تر، از هشت مسابقه‌ای که سپاهان در لیگ جاری در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرده در هفت بازی به دلیل نابهنجاری‌هایی که از سوی تماشاگران رخ داده جریمه شده است.

دیدار با تراکتورسازی از هفته دوازدهم لیگ برتر تنها بازی خانگی سپاهان در لیگ هفدهم بود که تیم اصفهانی در آن به خاطر تخلف هوادارانش جریمه نشد آن هم به این دلیل ساده که آن مسابقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان برگزار شد!

با جریمه‌ای که به خاطر فحاشی برخی هواداران به عبدالله ویسی در جریان دیدار خانگی با استقلال خوزستان شامل حال سپاهان شد جمع جرایمی که باشگاه اصفهانی باید در فصل جاری بابت تخلف تماشاگرانش پرداخت کند به ۹۵ میلیون تومان رسید.

کد خبر 330938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
    0 1
    باید دید مشکل کجاست مشکل مدیریت نا کارآمد سپاهانمونه که اعصاب برا کسی نگذاشته من یه فرهنگیم اینقدر از این مدیرا حالم بد شده که دلم میخواد برم ت ورزشگاه فحش بدم به هرکی شد