خوش شانسی راننده کامیون در حادثه ای مرگبار

سخنگوی سازمان آتش نشانی استان اصفهان از گیر کردن کامیون کمپرس زیر پل هوایی عابر پیاده بصورت نیمه واژگون و محبوس شدن راننده در کابین خبر داد.

محمد شریعتی در گفت و گو با ایمنا عنوان کرد: عصر امروز با اعلام خبر گیر کردن کامیون کمپرس زیر پل هوایی عابر پیاده بصورت نیمه واژگون و  محبوس شدن راننده در ارتفاع حدودا چهار متری در اتوبان فرودگاه اصفهان، بلافاصله اکیپ ایستگاه هفت به همراه خودرو بالابر و افسر کشیک وقت راهی محل حادثه شدند.

وی افزود: پس از رسیدن اکیپ به محل شاهد گیر کردن کامیون کمپرس زیر پل هوایی عابر پیاده بصورت نیمه واژگون  و محبوس شدن راننده در ارتفاع حدودا چهار متری بودند که بلافاصله با رعایت موارد ایمنی همچنین ثابت کردن کامیون و با استفاده از خودرو بالابر در ارتفاع چهار متری راننده کمپرس را  در حالی که کامیون در شرایط نامتعادلی بود خارج نمودند.
وی ادامه داد: با توجه به سرعت زیاد برخورد کامیون با پل عابر پیاده احتمال خطرات زیادی وجود داشت منجمله سقوط پل عابر پیاده بر روی خودرو های عبوری یا سقوط راننده از ارتفاع به پایین و غیره که با خوش شانسی راننده  این حادثه ختم به خیر شد. راننده از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب دیدگی شده بود که پس از انتقال مصدوم به سطح زمین بلافاصله توسط عوامل اورژانس شهر به بیمارستان انتقال داده شد.
شریعتی در پایان گفت: علت این حادثه رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام رانندگی و بالا آمدن جک کمپرس کامیون در حین حرکت همچنین  متوجه نشدن راننده و در انتها برخورد شدید با پل عابر پیاده بود.

کد خبر 330937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.