شهروندان از آتش زدن علوفه های کف رودخانه زاینده رود خودداری کنند

رئیس اداره انهار و مادی های شهرداری اصفهان گفت: آتش زدن علوفه های کف رودخانه زاینده رود باعث نازیبایی کف رودخانه و به خطر انداختن سلامتی شهروندان می شود از همین رو شهروندان باید به طور جد از این اقدام خودداری کنند.

سید جلال عمرانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: نظافت کف رودخانه زاینده رود روزانه توسط نیروهای شهرداری اصفهان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه علوفه های کف رودخانه زاینده رود نباید آتش زده شود، گفت: متاسفانه برخی شهروندان از بی آگاهی خود علف های کف رودخانه را آتش می زنند و دود زیادی را به راه می اندازند.

رئیس اداره انهار و مادی های شهرداری اصفهان عنوان کرد: آتش زدن علف ها  علاوه بر پخش شدن خاکستر آن در محیط زیست و به خطر انداختن سلامتی شهروندان باعث نازیبایی کف رودخانه می شود.

عمرانی در ادامه گفت: رودخانه زاینده رود قدمتی چند هزار ساله دارد و از گذشته به ما ارث رسیده بنابراین شهروندان باید در حفظ و نگهداری رودخانه کوشا باشند و از آتش زدن علوفه ها پرهیز کنند چرا که این کار به دیواره های تاریخی پل های باستانی شهر آسیب وارد می کند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان نباید موجودات زنده کف رودخانه را آتش بزنند و محیط زیست و هوای شهر را برای خود و دیگران آلوده کنند.

کد خبر 330816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.