تاکید جانشین فرمانده ناجا بر تداوم نظارت و بازرسی‌ها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سه مشخصه مهم یک فرمانده گفت: توسعه، افزایش بهره وری و هم افزایی و همکاری بین بخشی از جمله مواردی است که یک فرمانده باید مورد توجه قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار اسکندر مومنی با اشاره به سه مشخصه یک فرمانده خوب و موفق گفت: توجه به توسعه و ارتقا ساختار سازمان از لحاظ امکانات و تجهیزات، افزایش بهره وری و استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات موجود و توجه به هم افزایی و همکاری بین بخشی از جمله مواردی است که یک فرمانده و مسئول باید مورد توجه قرار دهد. جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه احساس امنیت به اندازه خود امنیت مهم است بر استفاده از همه ظرفیت ها در راستای تحقق این مهم تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مومنی با تاکید بر اینکه سازمانی که نظارت و ارزیابی نداشته باشد به سکون گرایش پیدا می کند، گفت: بازرسی و بازدید موجب پویایی سازمان گشته  معایب،  محاسن،  نقاط قوت و ضعف را نشان می دهد. این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر تداوم نظارت و بازرسی ها بیان داشت: این نظارت ها و بازرسی ها در مجموع موجب ارتقاء و پیشرفت سازمان می شود. 

کد خبر 330815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.