حجم پرونده‌های وارده به کمیسیون ماده ۵ کاهش یابد

استاندار اصفهان گفت: باید بازنگری در روند بررسی پرونده های ورودی کمیسیون ماده ۵ صورت گیرد و با افزایش دقت در بررسی ها، حجم پرونده های وارده به این کمیسیون کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محسن مهرعلیزاده در اولین جلسه خود در کمیسیون ماده ۵، اظهار داشت: نباید با نقشه، مهندسی و کاربری معامله گری شود و ضمن اینکه باید مشکلات مردم مرتفع گردد در جهت ایفای حق مردم و رعایت اصل مهندسی در ساخت و سازها اقدام کرد.

وی با بیان اینکه مسئولین، نمایندگان، مدیران و ائمه جمعه بر وجود بروکراسی های بی مورد در ادارات و صف های مختلف خدمت رسانی انتقاد دارند، افزود: باید شیوه هایی بکار گرفته شود که فعالیت ها در اسرع وقت صورت گیرد و به درازا کشیده نشود.

استاندار اصفهان بر نظارت بیشتر تاکید کرد و افزود: پاسخ گویی به رفع مشکلات مردم باید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود و باید با حفظ قوانین در جهت تسهیل کار مردم اقدام کرد.

وی با بیان اینکه احترام به کار فنی و لزوم احترام به قانون باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: چانه زنی ها توقعات را بالا می برد و باعث کاهش دقت می شود.

مهرعلیزاده تاکید کرد: باید پایبندی به قانون وجود داشته باشد ولی درجهت حل مشکلات مردم با دید مثبت گرایی اقدام کرد.

وی با بیان اینکه تصمیمات کمیسیون ماده ۵ است با سیستم درآمد اقشار مختلف مردم در ارتباط است، افزود: همین امر باعث خواهد شد که مشکلاتی ایجاد گردد و در این راستا دقت و سلامت در تصمیم گیری ها بسیار مهم است.

استاندار اصفهان بر اهمیت سلامت کار و افزایش دقت تاکید کرد و افزود: موارد موجود در این کمیسیون حساسیت خاص خود را دارد و باید بازنگری در روند بررسی های پرونده های ورودی این کمیسیون صورت گیرد و با افزایش دقت در بررسی ها حجم پرونده های وارده به کمیسیون کاهش یابد.

کد خبر 330771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.