اتفاقات ویژه‌ای که با یک محرومیت منتفی شد

بازگشت به اصفهان، حضور دوباره در ورزشگاه نقش‌جهان و تقابل با امیر قلعه‌نویی سه اتفاق ویژه‌ای بود که با محرومیت محسن بنگر از بازی ذوب‌آهن و نفت منتفی شد.

به گزارش ایمنا، اگر محسن بنگر در هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر در ترکیب نفت تهران به میدان می‌رفت شرایط ویژه‌ای را تجربه می‌کرد زیرا این مهم مستلزم بازگشت به ورزشگاه نقش‌جهان یعنی همان استادیومی بود که او یک دهه پیش با پیراهن سپاهان در آن به میدان می‌رفت.

از آنجا که این مدافع ۳۸ ساله حدود نیمی از دوران فوتبال حرفه‌ای خود و البته طلایی‌ترین آن را در نصف جهان سپری کرده رویارویی با یک تیم اصفهانی تحت هر شرایطی خاص است حتی اگر حریف پیش رو به جای سپاهان ذوب‌آهن باشد.

اگر تقابل با ذوب‌آهن به خاطر عدم‌ سابقه بازی در این تیم به خودی خود اتفاق ویژه‌ای نیست اما در عوض برخورد با سرمربی این تیم می‌توانست شرایط خاصی را برای این مدافع شمالی رقم بزند. رابطه بنگر با امیر قلعه‌نویی پس از آن شکرآب شد که فصل گذشته تراکتورسازی دوئل صدرنشینی را به پرسپولیس باخت.

با قرار گرفتن نام بنگر در لیست محرومان هفته پانزدهم لیگ برتر اما بازگشت به اصفهان، تجربه مجدد بازی در ورزشگاه نقش جهان و البته تقابل با قلعه‌نویی همه و همه منتفی شد.

کد خبر 330748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.