سوغاتی ویسی از چشم کرانچار افتاد

دروازه‌بانی که سرمربی سپاهان فصل پیش زودتر از همه طلایی‌پوشان خواهان تمدید قراردادش شد نزدیک به درب خروج باشگاه اصفهانی است.

به گزارش ایمنا، اکثر نفراتی که زمان سرمربیگری عبدالله ویسی جذب سپاهان شدند موردپسند زلاتکو کرانچار واقع نشدند و مرد کروات در پایان فصل برخی از آنها را جواب کرد. در این میان، لی اولیویرا که سوغات ویسی از برزیل به حساب می‌آمد سرنوشت متفاوتی پیدا کرد. با اینکه عملکرد این سنگربان برزیلی در لیگ شانزدهم خیلی چنگی به دل نزده بود اما نمایش قابل‌قبولش در هفته‌های پایانی کافی بود تا سرمربی سپاهان برای حفظ او مجاب شود.

با گذشت کمتر از یک نیم‌فصل، کرانچار از تصمیم خود پشیمان شد و به این نتیجه رسید که اولیویرا گزینه مناسبی برای حراست از دروازه سپاهان نیست. این دروازه‌بان که سه دیدار ابتدایی فصل را به خاطر مصدومیت از دست داد در فاصله هفته‌های چهارم تا سیزدهم لیگ برتر به میدان رفت. نارضایتی کرانچار از عملکرد اولیویرا اما به حدی بود که مرد کروات ترجیح داد تا در ۲ دیدار پایانی نیم‌فصل او را به سکوها بفرستد.

از همان زمان که کرانچار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان از تصمیم جدیدش درباره دروازه سپاهان خبر داد معلوم بود که این سنگربان برزیلی دیگر آینده‌ای در نصف جهان ندارد. با زمزمه‌هایی که درباره فسخ قریب‌الوقوع قرارداد اولیویرا به گوش می‌رسد به نظر می‌آید که این احتمال جدی در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

کد خبر 330723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.