قانون اساسی سرلوحه کارها باشد/ لزوم توجه شهرداری به معلولان شهر

عضو شورای شهر اصفهان گفت: قانون اساسی برای استقلال کشور تصویب شده و انتظار می رود این قانون سرلوحه اقدامات شهرداری باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان اظهارکرد: ۱۲ آذر ماه برای ما یادآور تصویب قانون اساسی است که راه تحقق استقلال و آزادی کشور بوده است.
وی افزود: انتظار می رود اصول قانون اساسی سرلوحه آموزش ها و اجراییات شهرداری باشد.
این عضو شورا در ادامه با اشاره به روز معلولان گفت: سلامت فردی و نشاط اجتماعی به خصوص برای افراد معلول از مولفه های توسعه پایدار اجتماعی است که به بهبود زندگی آنان می انجامد.
زندآور گفت: اگر امکانات مورد نیاز این افراد در جامعه با نیازهای زندگی روزمزه محقق شود به طور حتم نشاط اجتماعی هم محقق می شود. 
وی با اشاره به لزوم حمایت شهرداری در خصوص رفع نیازهای شهری معلولان ادامه داد: شهرداری طبق قانون حمایت از معلولان نباید از معلولان هزینه پایان کار ساختمانی اخذ کند.
این عضو شورا در ادامه افزود: شبکه حمل و نقل عمومی نیز باید مناسب برای استفاده توسط معلولان باشد و شهرداری این موارد را باید سرلوحه کارهای خود قرار دهد، همچنین کلیه مهندسان و پیمانکارانی که برای این قشر جامعه فعالیت می کنند باید اصول مهندسی را در مراحل مختلف کار در نظر داشته باشند.

کد خبر 330469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.