تماشاگران سپاهان یار دوازدهم استقلال/ موسی انتقامش را از کرانچار گرفت

رفتار هواداران سپاهان در فحاشی به عبدالله ویسی نیرویی ده برابر در ساق‌های بازیکنان استقلال خوزستان ایجاد کرد تا کرانچار باز هم نتواند در استادیوم نقش جهان به سه امتیاز برسد.

به گزارش ایمنا، بدون شک عبدالله ویسی پیش از بازی با سپاهان از اهمیت بازی تیمش در مقابل حریف اصفهانی برای شاگردانش توضیح داده بود و جوانان استقلال خوزستان به خوبی می‌دانستند که این بازی از لحاظ حیثیتی چقدر برای سرمربی تیمشان مهم است. به هر حال ویسی نامهربانانه از سپاهان اخراج شد و طبیعی بود که حتی با تیم معمولی استقلال خوزستان هم به دنبال گرفتن امتیاز از سپاهان باشد. اما اتفاق اصلی بازی در همان پنج دقیقه ابتدایی بازی رقم خورد و هواداران سپاهان با فحاشی علیه ویسی نیرو و انگیزه بازیکنان استقلال را ۱۰ برابر کردند. شعار علیه ویسی شاید در ظاهر کار همه دلخوری تعدادی از هواداران سپاهان علیه عبدالله ویسی را به گوش او رساند اما به مانند یک موتور محرک هیجان بازیکنان استقلال خوزستان را بالا برد و شادی ویسی در دقیقه ۹۰ و رفتار بازیکنان بعد از گل تساوی به خوبی نشان می‌داد که چه کسی از فحاشی روی سکوها ضرر کرده و چه کسی به برد رسیده است. در حقیقت خوزستانی‌ها به اندازه کافی برای بازی در مقابل سپاهان انگیزه داشتند اما تعدادی از هواداران سپاهان هم یار دوازدهم استقلال لقب گرفتند تا فرصت را به تیم حریف بدهند که به مانند اکثر تیم‌های لیگ برتری در این فصل از سپاهان امتیاز بگیرد.

اما شاید طعنه‌آمیزترین صحنه بازی ثانیه‌هایی پیش از گل استقلال خوزستان رقم خورد که موسی کولیبالی مدافع پیش کشیده استقلالی‌ها از آن فاصله حدودا ۳۰ – ۴۰ متری با پاسی زمینی و دقیق از بین مدافعان سپاهان فرصت را برای گلزنی بازیکن جوان استقلال فراهم کرد تا به نوعی انتقام خودش را از کرانچار بگیرد. کولیبالی که در ابتدای فصل با تصمیم عجیب کرانچار در لیست مورد نیاز نماینده فوتبال اصفهان قرار نگرفت پاسی را صادر کرد که شاید محرم نویدکیا فقط می‌توانست مشابه آن را برای همبازیانش صادر کند و اگر کرانچار امروز با خودش فکر کند حتماً بابت از دست دادن کولیبالی و خرید رودریگز برزیلی خودش را سرزنش خواهد کرد.

در این میان شاید تنها نکته امیدوار کننده ترکیب سپاهان در این هفته‌ها عملکرد قابل قبول جلال‌الدین علی محمدی باشد که در بین این همه بازیکن بد حداقل وظیفه خودش را خوبی انجام می‌دهد و اگر سپاهان توانایی دفاع از گل زده خودش را ندارد این دیگر تقصیر بازیکن شمالی سپاهان نیست. کرانچار و تیمش یک مسابقه دیگر تا پایان فصل در پیش رو دارند که آن هم داستان جداگانه‌ای برای خودش دارد اما ای کاش با رسیدن به نیم فصل آن کمیته فنی که قرار بود بر کار کرانچار نظارت داشته باشد حواسش را جمع کند که دوباره دلالان اطراف باشگاه اجناس بنجل خودشان را به سپاهان قالب نکنند.

کد خبر 330385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.