همدلی مردم و دستگاه ها در حل مشکلات معلولین ضروری است

مدیر عامل انجمن آسیب دیدگان نخاعی استان اصفهان گفت: وفاق و همدلی مردم و دستگاه ها در زمینه حل مشکلات معلولین جامعه ضرور ی است و باید تلاش کنیم با وفاق و همدلی در جهت حل مشکلات معلولان فعالیت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی امروز در نشست مطبوعاتی روز جهانی معلولین در جمع اصحاب رسانه اظهارکرد: امروز بخش عظیمی از جامعه درگیر معلولیت هستند و ما در مقابل این قشر از جامعه مسوول هستیم تا به نیازهای این گروه توجه کنیم.

 عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طرح نیازهای معلولین و انتقال مشکلات آنها به مسوولان یک ضرورت است، گفت: یکی از زمینه هایی ضروی در حوزه معلولان جامعه و حل مشکلات آنها، انتقال مشکلات آنها به مسوولان است و این برنامه نیازمند پیگیری است.  

وی ادامه داد: چنانچه در جریان حجم مشکلات معلولین جامعه باشیم،  به طور حتم برای حل آن اقدام خواهیم کرد.  مشکلاتی  فراوانی که معلولین در استان با آن دست به گریبان هستند و با وجود همه تلاش هایی که انجمن ها و خیریه های استان انجام داده اند، هنوز تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله زیادی داریم.  

 نصر اصفهانی وفاق و همدلی مردم و دستگاه ها را در زمینه حل مشکلات معلولین جامعه مهم دانست و گفت: باید تلاش کنیم با وفاق و همدلی در جهت پیگیری و عملیاتی کردن تصمیم های نهایی در بخش مشکلات معلولان گام های بلندی را بر داریم و تحقق این امر نیازمند همدلی و با هم بودن افراد با متمرکز شدن به حل مشکلات، بدون اختلاف نظر است.  

مدیرعامل انجمن آسیب دیدگان نخاعی استان اصفهان تاکید کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان همانند دوره های گذشته در امر مناسب سازی و ایجاد تسهیلات شهری برای معلولین تلاش می کنیم.

کد خبر 330369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.