کسانی که تعمدی نسبت به اقدام کریمی طعنه می زنند ضد انقلاب هستند

رییس سازمان بسیج مستضعفین در آیین تجلیل از «علیرضا کریمی» قهرمان کشتی کشورمان اظهار داشت: کسانی که تعمدی نسبت به اقدام کریمی طعنه می‌زنند، تکلیف ما نسبت به آن‌ها روشن است و ما این افراد را ضد انقلاب می‌پنداریم.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین در آیین تجلیل از «علیرضا کریمی» قهرمان کشتی کشورمان اظهار داشت: کسانی که تعمدی نسبت به اقدام کریمی طعنه می‌زنند، تکلیف ما نسبت به آن‌ها روشن است و ما این افراد را ضد انقلاب می‌پنداریم.

وی با اشاره به اینکه کریمی در برابر نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات کشتی جهان حاضر به مسابقه نشد، عنوان کرد: آیا این افراد در جنایاتی که این رژیم انجام داده، شک دارند؟ در حالی که این رژیم در عرصه سیاسی ام الفساد است و در قتل و غارت هم سرآمد است. علاوه بر این در ترویج ابتذال و ساخت فیلم‌های هالیوودی نقش دارد و حتی دیدیم که طی پنج شش سال اخیر از گروه تروریستی داعش حمایت کرد و دلیل این ادعا هم این است که طی این مدت یک تیر هم از سوی داعش به سمت صهیونیست‌ها شلیک نشد.

سردار غیب‌پرور در ادامه گفت: از همه می‌خواهم کلمه اسرائیل را بکار نبرند، چون صهیونیست‌ها رژیم اشغالگر و غاصب هستند و لا غیر.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که به علیرضا طعنه می‌زنند، انگار شک دارند که داعش را همین صهیونیست‌ها به وجود آوردند؟ اگر این افراد این را متوجه نمی‌شوند، باید بروند و در کار خود تجدید نظر کنند. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اکنون آیا کار خوب را نباید ارزش بگذاریم؟ من خادم همه ورزشکاران هستم و با افتخار دست همه این عزیزان را می‌بوسم. کسانی که کار کریمی را ملامت می‌کنند، بروند توبه کنند؛ ما از این حرکت‌های ارزشی و همسو با انقلاب اسلامی حتماً حمایت می‌کنیم.

همچنین در این مراسم ۱۰ عدد نیم سکه از سوی سازمان بسیج مستضعفین، ۷ میلیون تومان از سوی کمیته ملی المپیک، ۲ عدد سکه بهار آزادی از سوی اداره کل ورزش و جوانان تهران، یک عدد سکه از سوی انجمن حامیان مردمی مرام و فرهنگ پهلوانی و یک عدد سکه از سوی سپاه تهران بزرگ به این ورزشکار اهدا شد. 

کد خبر 330304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.