پیام سازمان پدافند غیر عامل تاب‌آوری‌های زیرساخت‌ها برای حفظ جان مردم است

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: پیام ما در سازمان پدافند غیر عامل مقاومت در برابر تهدیدات و تاب‌آوری‌های زیرساخت‌ها برای حفظ جان مردم می‌باشد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی» رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور در آیین افتتاح مرکز فرهنگی هنری «فاطر» وابسته به این سازمان ضمن سلام و صلوات بر روح امام راحل و شهدا گفت: در سازمان پدافند غیر عامل کشور نیاز به یک ساماندهی با رویکرد اقتصادی‌سازی اقدامات فرهنگی و حذف هزینه‌های اضافی و سازماندهی نیروهای بسیج و داوطلب ارزشی در حوزه‌های فرهنگی و مرتبط با پدافند غیر عامل وجود دارد، به همین دلایل مرکز فرهنگی هنری «فاطر» تاسیس شد.

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور ادامه داد: حوزه‌های مختلف هنری ظرفیت نهادینه‌سازی و بیان مفاهیم و اهداف پدافند غیر عامل را دارند.

سردار جلالی با اشاره به علاقه مقام معظم رهبری به هنر بیان کرد: مفاهیم اصلی انقلاب اسلامی باید به جان‌ها بنشیند و باور شود و مهمترین راه برای رسیدن به این هدف استفاده از هنر و توانایی هنرمندان است.

وی ادامه داد: از آن جایی که هر کاری تا تبدیل به باور نشود اثر ندارد در حوزه پدافند غیر عامل هم باید به باورهایی از جنس فرهنگ و هنر برسیم. در واقع این حوزه بخشی از مفاهیم استراتژیک دفاعی یک کشور است که انتظاراتی از سازمان‌ها و مسئولین کشور دارد. هر کار هنری یک قالب شامل اهداف، محتوا و پیام دارد. پیام ما در سازمان پدافند غیر عامل مقاومت در برابر تهدیدات و تاب‌آوری‌های زیرساخت‌ها برای حفظ جان مردم می‌باشد.

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به اهمیت پرداختن به مسائل این حوزه توضیح داد: پدافند غیر عامل زمانی می‌تواند خوب کار کند که با استفاده از قابلیت‌های فرهنگی به دل مردم و مخاطبین به خصوص جوانان بنشیند و تبدیل به نگاهی جاودانه و پایدار شود و در نهایت یک عمق دفاعی برای کشور ایجاد کند.

سردار جلالی ادامه داد: مرکز فرهنگی هنری فاطر به همین دلیل راه اندازی شده که با توجه به ظرفیت‌های داوطلبانه و بسیجی بتواند تولیداتی با محور پدافند غیر عامل داشته باشد.

کد خبر 330284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.