آخرین وضعیت آب مناطق زلزله‌زده/پایداری کامل شبکه برق کرمان تا قبل از غروب امروز

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: در پی زلزله ۶.۱ ریشتری امروز استان کرمان وضعیت برق در شرایط نسبتا پایداری قرار دارد و برق ۲۵۰ مشترک که اکنون با قطعی مواجه شده‌اند تا غروب امروز وصل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از وزارت نیرو، میثم جعفرزاده  با بیان این که نیروگاه‌های سیکل ترکیبی کرمان، شبکه فشار قوی و فشار متوسط کاملا در مدار بهره‌برداری قرار دارد، اظهار داشت: ۸۰ روستا معادل ۴۵۰۰ مشترک درگیر زلزله شده‌اند که هشت روستا در حوزه فشار ضعیف دچار آسیب‌هایی شدند که موجب شد برق ۲۵۰ مشترک قطع شود.

وی ادامه داد: همکاران ما در حال فعالیت هستند و تا قبل از غروب آفتاب وضعیت شبکه برق کرمان کاملا پایدار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو با اشاره به وضعیت آب و فاضلاب مناطق زلزله زده نیز، گفت: در بخش شهری شرایط کاملا پایدار است. در بخش روستایی نیز در منطقه‌ای که زلزله رخ داده ۱۱۰۰ مشترک وجود دارد که در این بین دو روستا شرایط نرمالی ندارند.

جعفرزاده ادامه داد: در این دو روستا ۶۰ خانوار وجود دارد که تا زمانی که کدورت آب به‌طور کامل از بین رود عملیات آبرسانی با تانکر انجام می‌شود.

گفتنی است؛ زلزله ۶.۱ریشتری در ساعت ۶:۰۲ صبح امروز بخش‌هایی از استان کرمان را لرزاند. کانون زلزله منطقه "هجدک" از بخش کوهساران شهرستان راور در استان کرمان بود و در شهرهای زرند، سیرجان و کرمان نیز احساس شد.

کد خبر 330173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.