اطفا حریق کارگاه تولید مبل در خیابان امام خمینی با مشارکت هشت ایستگاه آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حریق کارگاه تولید مبل خیابان امام خمینی با حضور نیروهای هشت ایستگاه امداد و نجات آتش نشانی اصفهان اطفا شد.

 به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد شریعتی با اشاره به اینکه حریق کارگاه تولید مبل ساعت ۱۱ و ۳۲ دقیقه امروز به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است، اظهار داشت: در نخستین اقدام نیروهای امدادی ایستگاه ۱۰ آتش نشانی پس از چهار دقیقه از اعلام به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از دقایقی خودروهای امدادی و نیروهای آتش‌نشانی از هفت ایستگاه دیگر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در مجموع ۱۳ خودروی سنگین و فوق سنگین، دو خودروی آبرسان و یک دستگاه خودروی تخصصی تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۶۳ نیروی عملیاتی و ۱۰ نفر نیروی سازمانی به محل حادثه آتش‌سوزی مبل اعزام شدند، ابراز داشت: آتشپاد بزرگ‌زاد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری نیز این عملیات را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه در کارگاه تولید چوب مواد سریع الاشتعال وجود دارد، اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه بر اساس بررسی ‌های اولیه صورت گرفته شخصی آسیب ندیده و تنها خسارت مالی در این حادثه گزارش شده است.

کد خبر 330070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.