فیلم/ جدید ترین تصاویر حضور سرلشگر سلیمانی در صحرای شرقی سوریه

به تازگی فیلمی از حضور سرلشگر قاسم سلیمانی و فرماندهی وی در عملیات پاکسازی صحرای شرق سوریه از باقی مانده داعش منتشر شده است.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، پس از آزادسازی شهر بوکمال از دست تروریست‌های تکفیری داعش شبکه خبری المیادین فیلمی از حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهر را منتشر و اعلام کرد آزادی شهر بوکمال با فرماندهی مستقیم این ژنرال ایرانی صورت پذیرفت.

پس از آزادسازی آخرین مقر شهری داعش سرلشگر قاسم سلیمانی طی نامه ای به مقام معظم رهبری پایان حکومت خودخوانده داعش بر مناطق اسلامی شام و عراق را اعلام کرد و این پیروزی را تبریک گفت.

اما این موضوع برای همگان واضح بود که این به معنی پایان کار کامل داعش نبوده و فقط پایان حکومت خودخوانده این گروه تکفیری بوده است این در حالی است که هنوز قسمت هایی از مناطق بیابانی کشور های سوریه و عراق در دست این گروه تروریستی است و همچنان مبارزه با داعش ادامه دارد.

به تازگی فیلمی از حضور سرلشگر قاسم سلیمانی و فرماندهی وی در عملیات پاکسازی صحرای شرق سوریه از باقی مانده داعش منتشر شده است که در ادامه با هم می بینیم.

کد خبر 330029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.