جایزه‌ام تقدیم به زلزله‌زدگان کرمانشاه/ تا جایی که مفید باشم فوتسال را ادامه می‌دهم

بازیکن سال فوتسال آسیا گفت: این جایزه را به هموطنان عزیزم، زلزله‌زدگان کرمانشاه تقدیم می‌کنم و امیدوارم مرا در غمشان شریک بدانند.

به گزارش ایمنا، علی اصغر حسن‌زاده پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا اظهار کرد: به نمایندگی از فوتسال ایران این جایزه را گرفتم و خیلی خوشحال هستم که برای سومین بار این اتفاق افتاد.

وی که پس از مراسم انتخاب بهترین‌های فوتسال آسیا با خبرنگاران صحبت می‌کرد خاطرنشان کرد: جا دارد از کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر این انتخاب و مربیانم، همبازیانم و مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند که همیشه به من کمک کردند تشکر کنم. تشکر ویژه‌ای از خانواده‌ و پدر و مادرم دارم که همیشه مرا حمایت کردند و نقش ویژه‌ای در موفقیت من داشته‌اند.

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند افزود: این جایزه را به هموطنان عزیزم، زلزله‌زدگان کرمانشاه تقدیم می‌کنم و امیدوارم مرا در غمشان شریک بدانند، هر کاری از دستم بر بیاید برایشان انجام می‌دهم.

حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که تا چند سال دیگر قصد ادامه دادن فوتسال را دارد بیان کرد: سن مهم نیست و من چه در تیم باشگاهی چه در تیم ملی تا جایی که بتوانم به تیمم کمک کنم و برای تیم مثمرثمر باشم بازی کردن را ادامه می‌دهم، امیدوارم که سال‌های خوبی را پشت سر بگذارم.

کد خبر 329969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.