مقاومت مردم و رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت همه توطئه ها را خنثی خواهد کرد

امام جمعه اردستان گفت: مقاومت مردم و رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت همه توطئه ها را خنثی خواهد کرد و دشمن راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان گفت: مقاومت مردم و رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت همه توطئه ها را خنثی خواهد کرد و دشمن راه به جایی نخواهد برد.
وی افزود: کشور های حامی تروریسم امروز دم از مبارزه با تروریست ها می زنند اما وجدان بیدار جهان و به ویژه مردم ستم دیده از آنها هرگز فریب این شعارها را نمی خورند و ستمکاران را شناسایی می کنند.
امام جمعه اردستان با اشاره به آغاز هفته وحدت بیان کرد: همه مسلمانان از شیعه و سنی باید نقاط پیوند را مد نظر قرار داده و انسجام خود را تقویت کنند تا به راحتی بتوانند در برابر تفرقه افکنان ایستادگی کنند.
او در ادامه به هشتادمین سالگرد شهادت آیت الله سید حسن مدرس اشاره کرد و گفت: وی افتخار اردستان بود که با تصور حذف عقیده اش، مزدوران شاه وی را دهم آذر ماه 1316 به شهادت رساندند اما اندیشه وی باقی مانده زیرا مدرس مصالح مردم را همیشه مد نظر داشت و سیاستش عین دیانتش و دیانتش عین سیاستش بود.
حجت الاسلام دهشیری به آسیب دیدگان حادثه زمین لرزه در استان کرمانشاه نیز در ادامه اشاره کرد و گفت: آنها همچنان چشم انتظار کمک مردم و مسئولان هستند که در این راستا تا کنون در جلسه ائمه جمعه شهرهای شمال استان اصفهان، مبلغ 400 میلیون ریال جهت خرید کانکس برای اردستان مشخص شد که در حال جمع آوری آن هستیم.

کد خبر 329945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.