ترویج و توسعه شهر هوشمند باید اولویت واحد های صنفی باشد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اتحادیه‌های صنفی باید در جهت ترویج و توسعه شهر هوشمند و ارتقای ظرفیت خدمات حفاظتی و مراقبتی تلاش کنند.

به گزارش ایمنا، سردار مهدی معصوم بیگی در نشست مشترک با رئیس و اعضای اتاق اصناف استان اصفهان گفت: اصناف ویترین جامعه و در معرض دید همگان است و به همین دلیل امنیت آن‌ها از اهمیت بالایی برای پلیس برخوردار است.  

وی با بیان اینکه اصناف بخشی از فرآیند تولید امنیت در هر شهر و کشوری است، تصریح کرد: عدم وجود امنیت در این بخش می‌تواند ترویج‌دهنده عدم احساس امنیت در بین شهروندان باشد.

این مقام مسئول گفت: اتحادیه‌های صنفی بایستی در جهت ترویج و توسعه شهر هوشمند که از مؤلفه‌های آن ارتقای استفاده از تجهیزات الکترونیکی در سطح اماکن تجاری و استفاده از ظرفیت مؤسسه‌های خدمات حفاظتی و مراقبتی انتظام است تلاش کنند.

سردار معصوم بیگی، با بیان اینکه وجود امنیت در بخش اصناف می‌تواند در توسعه نظم و امنیت و در جامعه و افزایش احساس امنیت شهروندان مؤثر باشد افزود: در این زمینه پلیس اصفهان آماده ارتقای همکاری‌ها در بخش آموزش همگانی، مشارکت عمومی، ساماندهی صنوف فاقد پروانه و توسعه بازرسی‌های هدفمند و مشترک از واحدهای صنفی است.

این مقام ارشد انتظامی استان از تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشترک به تفکیک صنوف خبر داد و گفت: در این کارگروه‌ها مشکلات صنوف مختلف در حوزه‌های امنیتی و انتظامی موردبررسی و به‌صورت تخصصی رسیدگی می‌شود.

رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همکاری پلیس استان در جهت ایجاد فضای امن و آرام در بین صنوف اظهار داشت: امنیت یکی از مهم‌ترین واصلی‌ترین نیازهای هر جامعه‌ای است و بدون وجود آن  زمینه و بستری برای هیچ نوع فعالیتی فراهم نمی‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری پلیس وی با بیان اینکه اصناف قدردان تلاشگران عرصه نظم و امنیت هستند، گفت: تعامل خوبی بین پلیس و اصناف در راستای انجام بازرسی‌های مشترک و برخورد قانونی با متخلفان در این حوزه وجود دارد و همین تعامل و ارتباط‌ها موجب امنیت پایدار در حوزه کسب‌وکار شده است.

کد خبر 329923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.