همکاری با آموزش و پرورش در راستای نشر هرچه بیشتر ارزش های امام(ره)

نایب رییس شورای شهر اصفهان گفت: به نظر می رسد همکاری با معاونت فرهنگی آموزش و پرورش به منظور ترویج آثار و ارزش های امام(ره) بسیار مثمر ثمر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز در نشست کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان با رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های امام خمینی(ره) اصفهان که در محل شورای شهر برگزار شد ضمن تشکر از مجموعه موثر نشر آثار امام(ره) اظهار کرد: این موسسه یک پایگاه خوب برای بچه های انقلاب است و بنده در بسیاری از برنامه های این موسسه حضور داشته ام که به لحاظ کیفی بسیار برنامه های خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ممکن است اندیشه ها امام(ره) نادیده گرفته شود اضافه کرد: از این رو فعالیت های این مرکز برای ترویج این اندیشه ها بسیار موثر خواهد بود.

نایب رییس شورا با اشاره به دغدغه رییس بنیاد حفظ ارزش های امام در مورد نامگذاری مکانها به نام امام(ره) گفت: نامگذاری نام امام(ره) بر روی معابر و جایگاه ها باید با دقت نظر انتخاب شود این درحالی است که نامگذاری جدید برخی از مکانها هنوز به نام های قدیمی شناخته و گفته می شود از این رو باید در حفظ شانیت نام ایشان دقت شود.

نصر اصفهانی در خصوص ضرورت ترویج ارزش ها و اندیشه های امام(ره) در بین دانش آموزان اظهارکرد: به نظر می رسد این امری ضروری است از این رو باید با حوزه فرهنگی آموزش و پرورش همکاری های لازم را داشت تا حضور امام(ره) در جامعه کم رنگ نشود البته پیش از این نیز، با آموزش و پرورش در ارتباط بوده ایم.

وی در پایان تصریح کرد: با عملکردمان جز اینکه امام(ره) را زیر سوال ببریم کاری نکردیم، اگر امروز ماموریت های خود را به درستی انجام ندهیم به امام(ره) ظلم کرده ایم.  

کد خبر 329830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.