ابلاغ بیش از ۸ هزار اخطار و تذکر به صنوف متخلف

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: طی ۷ ماهه سال جاری بیش از ۸ هزار اخطار و تذکر به صنوفی که در شهر اصفهان سد معبر ایجاد کرده بودند، ابلاغ شد.

اصغر نصیری در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سد معبر و بیرون گذاشتن اجناس مغازه داران در پیاده روها به معضل بزرگی برای عابران پیاده تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه امروزه پدیده ناهنجار سد معبر یکی از مشکلات اساسی این شهر محسوب می شود، افزود: چرا که هر روزه افراد بسیاری با استفاده نامتعارف از معابر عمومی مانع از اعمال حق عمومی می شوند و حتی در برخی موارد با حضور اکیپ های رفع سد معبر نیز ادعای مالکیت اماکن عمومی را میکنند.
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه عبور افراد از پیاده روها چنانچه با موانع رو به رو شود، عابران را برای طی کردن ادامه مسیر به سمت خیابان می کشاند، ادامه داد: در این شرایط احتمال وقوع حادثه برای عابران پیاده افزایش می یابد و در این میان شهرداری ها باید از معابر به عنوان ملک عمومی محافظت کرده و از تجاوز افراد به معابر عمومی جلوگیری کند.
وی اضافه کرد: : طی ۷ ماهه سال جاری بیش از ۸ هزار اخطار و تذکر به صنوفی که در شهر اصفهان باعث ایجاد سد معبر شده بودند ابلاغ و در ارتباط با بیش از ۵ هزار واحد صنفی که به اخطارهای داده شده، توجهی نکرده بودند، اقدامات اجرایی انجام شده است.  
نصیری تاکید کرد: آمارها نشان می دهد ماموران مدیریت رفع تخلفات شهری اصفهان فعالیت های گسترده ای در راستای رفع سد معبر انجام می دهند اما متأسفانه برخی از صنوف همچنان اصرار بر تخلف دارند و جالبتر از آن حمایت های مردم از صنوف هنگام برخورد قانونی ماموران است.

کد خبر 329825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.