قدردانی استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از فرمانده کل سپاه

استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با صدور پیام‌هایی به فرمانده کل سپاه از خدمات سپاه پاسداران در امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه تقدیر کردند.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، هوشنگ بازوند استاندار و ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در نامه‌هایی جداگانه به سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از اقدامات امدادی و خدمت رسانی یگان‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور بموقع آنان در منطقه قدردانی کردند. 

متن نامه‌ها به این شرح است: 

سردار سرتیپ پاسدار دکتر جعفری

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

  با سلام و احترام، بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از حضور به موقع و صدور دستورات لازم توسط حضرتعالی جهت حمایت و امداد رسانی به حادثه دیدگان زلزله اخیر استان ابراز می نماییم.

   امید آنکه تا بازگشت کامل آرامش به استان و بازسازی مناطق آسیب دیده، همچنان سایه حمایت بی‌دریغ و  الطاف ویژه حضرتعالی شامل حال آسیب دیدگان استان کرمانشاه باشد.

بازوند

استاندار کرمانشاه

سردار نجیب و فرماندهی معزز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران 

جناب سرلشکر جعفری (دام عزه العالی)

سلام علیکم

   آنچه از وحدت سپاه و مردم در استان و بخصوص شهرستانهای مرزی از بدو تأسیس آن نهاد مردمی با خون تعهد گردید سالهاست با قوت و استحکام باقی و ان شاء الله باقی خواهد ماند. شایسته می‌دانم از حضور وسیع و اما بی ادعای فرماندهان، پاسداران، سربازان و نهادهای وابسته به آن فرماندهی پرتوان در منطقه زلزله زده استان کرمانشاه صمیمانه قدردانی نمایم. 

جهان شاهد بود آنچه که اتحاد سپاه و مردم بود و از این همبستگی دشمنان به لرزه افتادند که از زلزله‌ای مهیب برایشان تکان دهنده تر بود. 

امید است نظام مقدس و سپاه پرتوان و ملت ایران اسلامی پیوسته متحد و سرافراز باشند. بی شک لازم است از مدیریت وحدت محور فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف و پاسداران مخلص استان تقدیر و دعای توفیق کرد. 

در پناه خدا باشید

محمد محمدی

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

کد خبر 329794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.