تغییری در بیمه رایگان سازمان بیمه سلامت صورت نگرفته است

سازمان بیمه سلامت ایران با رد خبرهای منتشره در فضای مجازی مبنی بر دریافت حق بیمه از بیمه شدگان رایگان گفت: هیچ گونه تغییری در بیمه رایگان این سازمان صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به انعکاس نادرست صحبت های معاون بیمه خدمات سلامت این سازمان در فضای مجازی و برخی از سایت های خبری و خبرگزاری ها مبنی بر دریافت حق بیمه از بیمه شدگان رایگان، ضمن تکذیب اخبار فوق به اطلاع عموم هموطنان می رساند که هیچگونه تغییری در بیمه رایگان این سازمان صورت نگرفته و همچنان بدون هیچ مشکلی تمدید دفترچه بیمه رایگان ادامه دارد.

روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران از سایت ها و خبرگزاری ها کشور و همچنین کاربران فضای مجازی خواست با انعکاس اخبار صحیح و واقعیت ها، گامی موثر جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارند.

سازمان بیمه سلامت ایران در سال ٧٤ با نام بیمه خدمات درمانی ظرف پنج سال در وزارت بهداشت تشکیل و در سال ٨٣ به وزارت رفاه منتقل شد. در سال ٩٥ یک سازمان مستقل زیرمجموعه وزارت بهداشت فعالیت خود را ادامه داد.
سازمان بیمه سلامت ٥ صندوق بیمه ای به نام های صندوق کارکنان دولت با جمعیتی بیش از ٥ میلیون و ٦٠٠ هزار نفر، صندوق بیمه روستاییان با جمعیتی بیش از ٢٢ میلیون نفر، صندوق سایر أقشار با جمعیت یک و نیم میلیون نفر، صندوق بیمه ایرانیان و صندوق بیمه همگانی رایگان با جمعیت ١١ میلیون نفر را تحت پوشش دارد. ٣٢ میلیون نفر از ٤٠ میلیون بیمه شده تحت حمایت سازمان بیمه سلامت یعنی ٨٠ درصد جمعیت، مشمول بیمه رایگان و صرفا اعضای صندوق کارکنان دولت و سایر اقشار بیمه پرداز هستند.

کد خبر 329622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.