هیچ قدرتی توان ایستادگی در برابر ایران را ندارد

دهاقان – امام جمعه دهاقان گفت: هیچ قدرتی نمی تواند در برابر ایران ایستادگی کند مگر توطئه ها، اختلافات و ایجاد تفرقه که باید همه ما هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ،حجت الاسلام اصغر رضوانی در جمع بسیجیان این شهرستان با بیان این مطلب، اظهار داشت: داعش یعنی آمریکا و اسراییل چراکه درخط مقدم بودند و هرچه در توان داشته اند را به همراه آوردند ولی کاری از پیبش نبردند و به حول و قوت الهی نابود شدند.

وی افزود: خداوند به دست بسیجیان ایرانی و کشورهای اسلامی نظیر سوریه، عراق، لبنان، پاکستان، افغانستان و...چنان کشتی داعشیان را به گل فرونشاند که دیگر نمی تواند حرکت کند.

امام جمعه دهاقان باتوجه به فرموده مقام رهبری، گفت: ایشان فرموده اند انقلاب اسلامی اگر همه آنچه را داشت ولی بسیج مردمی نداشت ننگی مهمی در کارها به وجود می آمد و این انکارناپذیر است.

حجت الاسلام رضوانی با تعبیر اینکه جمهوری اسلامی یعنی تکیه برایمان و اعتقادات مردم و توجه به رضای الهی در چارچوب ارزش های خداوندی، اذعان داشت:دشمنان می خواهند این اعتماد و ارزش ها را نابود کنند و میان آنها فاصله ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی تواند در برابر ایران ایستادگی کند مگر توطئه ها، اختلافات و ایجاد تفرقه که باید همه ما هوشیار باشیم.

کد خبر 329460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.