پورموسوی: با ۳ مهاجم به دنبال بازی دفاعی نبودیم/ صحبت از بطری مشکوک خنده‌دار است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مطرح کردن مسائلی مانند پیدا شدن بطری مشکوک در دروازه ما خنده‌دار است. به این چیزها فکر نمی‌کنیم و باشگاه فولاد خوزستان به دنبال این مسائل نیست.

به گزارش ایمنا، سید سیروس پورموسوی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر، در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که یک بازی حساس دیگر را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم.

وی افزود: این شکست چیزی از ارزش‌های ذوب‌آهن کم نمی‌کند و آنها هم تلاش خوبی برای برد انجام دادند.

پورموسوی در مورد وقت‌کشی بازیکنان فولاد در این دیدار گفت: در زمین حریف به میدان رفته بودیم و به بازیکنان تأکید کرده بودم که وقت‌کشی نکنند ولی این اتفاق رخ داد. از ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم و البته در مجموع خوشحالم که پیروز شدیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمی که با سه مهاجم بازی می‌کند به دنبال بازی دفاعی و بسته نیست ادامه داد: شرایط بازی به گونه‌ای شد که هیچ یک از ۲ تیم موقعیت زیادی ایجاد نکردند. می‌دانستیم حریف در ۲۰ دقیقه پایانی بازی هجومی بازی می‌کند و سعی کردیم از این موضوع به نفع خود استفاده کنیم.

وی در مورد پیدا شدن یک بطری حاوی مایع مشکوک در دروازه فولاد خوزستان بیان داشت: مطرح کردن این مسائل خنده‌دار است. ما به این چیزها فکر نمی‌کنیم و باشگاه فولاد خوزستان به دنبال این مسائل نیست.

کد خبر 329433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.