توسعه ارتباطات نهادهای مربوط به گردشگری ضروری است

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با ابراز خرسندی از توسعه همکاری میان اتاق بازرگانی، تاکسیرانی و اداره میراث فرهنگی گفت: امیدواریم این ارتباطات منجر به توسعه مطلوب گردشگری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در اولین دوره آموزشی توانمندسازی مهارتهای رانندگان تاکسی در حوزه خدمات گردشگری اظهار کرد: اگر امروز به توسعه گردشگری فکر نکنیم به طور حتم در آینده این مهم به دست افراد دیگری رخ خواهد داد.
وی با اشاره لزوم یادگیری علوم مختلف برای ارتقا علم و دانش فردی افزود: در دنیای امروز باید یادگیری خود را ارتقا دهیم تا برنامه های موفقی داشته باشیم و این برنامه ها را با کار مشترک عملی کنیم.
نصر اصفهانی تصریح کرد: در دنیای امروز مهارت آموزی یک اصل است که باید به آن توجه شود. همچنین نقش های فردی در هر جایگاهی مهم است و باید آن را به خوبی ایفا کرد.
وی افزود: مهم نیست ما چه نقشی داریم، مهم این است که آن نقش به خوبی انجام شود، زمانی انسان ها کار خوب می کنند و زمانی هم خوب کار می کنند اما هر دوی اینها باید توامان با هم باشد.
نایب رییس شورا تصریح کرد: امروز شاهد همکاری میان ۳ نهاد هستیم و امیدواریم این ارتباطات افزایش داشته و نوید بخش اتفاقات خوب در شهر اصفهان باشد.

کد خبر 329214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.