ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری فعالیت های سلامت محور

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است در جهت برگزاری همایش های پیاده روی و در مجموع فعالیت هایی که باعث افزایش سلامتی و پویایی شهروندان می شود، برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی اظهارکرد: سلامت شهروندان باید به صورت جدی مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد و باید هر فعالیتی که به سلامتی شهروندان کمک می کند دنبال و حمایت شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پیاده روی های خانوادگی به سلامت شهروندان کمک بزرگی می کند، ادامه داد: بسیاری از شهروندان به دلیل مشغله های کاری خود چکاب انجام نمی دهند از همین رو آنها ممکن است به بیمارهایی مانند فشارخون، چربی و دیابت مبتلا شوند.

نصراصفهانی با اشاره به اینکه شهروندان با حضور در اینگونه همایش ها می توانند خود را چکاب کنند، تاکید کرد: همچنین حضور افراد در این همایش های پیاده روی باعث ترغیب دیگران و شرکت آنان در این برنامه هاست.

وی با بیان اینکه برگزاری اینگونه همایش ها در ۲ بخش آشکار و پنهان است، تاکید کرد: در بخش آشکار شهروندان در اینگونه همایش ها شرکت می کنند و در بخش پنهان خبر این همایش به گوش دیگر افراد می رسد و برای شرکت در این برنامه ها تشویق می شوند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین این روزها بیماری دیابت در شبکه های اجتماعی به واسطه برگزاری همایش های پیاده روی پیچیده شده است.

نصراصفهانی عنوان کرد: لازم است در جهت برگزاری همایش های پیاده روی و در مجموع فعالیت هایی که باعث افزایش سلامتی و پویایی شهروندان می شود، برنامه ریزی شود.

کد خبر 329211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.