رانندگان سفرای کشورها هستند

رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی گفت: رانندگان سفرای کشورها هستند و ارتقاء فرهنگ این افراد منجر به توسعه توریسم می شود.

  به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز اولین دوره آموزشی توانمندسازی مهارتهای رانندگان تاکسی در حوزه خدمات گردشگری در اتاق بازرگانی صنایع معادن و بازرگانی اصفهان برگزار شد.

این دوره به همت کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، اداره کل میراث فرهنگی و سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان برگزار شد و قرار است طی آن در ۳ جلسه مباحث آداب و معاشرت، آشنایی با مکان های گردشگری و زبان های خارجه آموزش داده شود.

محمدرضا رجالی رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه اظهار کرد: اتاق بازرگانی اصفهان بر این شد تا با الگوگیری از اتاق های بازرگانی جهان بهترین اقدامات را به منظور توسعه گردشگری انجام دهد.

وی افزود: در قدم اول باید برای این شهر برندی انتخاب شود و قرار است این مهم در آینده محقق شود.

رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی در میزان جذب توریست و گردشگر داخلی تاثیر بسزایی دارد بیان کرد: از این جهت که اولین برخور های گردشگران با رانندگان حمل و نقل عمومی است.

وی ادامه داد: صنعت گردشگری منافع ابتدایی خود را به افراد متوسط به پایین جامعه می رساند و کشورها به این نتیجه رسیدند که با توسعه صنعت توریسم می توان ارزش افزوده را محقق کرد.

رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی ادامه داد: در کشورهای مختلف دنیا نگاه مهمی به تاکسیرانی شده و آموزش های فرهنگی مهمی برای آنها ارائه می شود.

رجالی تصریح کرد: حتی صحبت ها و نگاه های رانندگان تاکسی می تواند به دیدگاه افراد جامعه جهت دهد از این رو ارتقا فرهنگ این افراد منجر به ارتقا فرهنگ جامعه نیز می شود.

وی با بیان اینکه رانندگان سفرای کشورها هستند، گفت: رانندگان تاکسی با رفتار خود می توانند حس و حال بهتری را به دیگران منتقل کنند.

رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه آموزش تاکسیرانان اولین دوره در کشور است، اضافه کرد: رانندگان اصفهانی هم اولین افرادی هستند که این دوره را در کشور طی می کنند.

رجالی در ادامه صحبت های خود با اشاره به توسعه کسب و کار و استفاده از بستر اینترنت برای استفاده از ابزار آلات کسب و کار گفت: اصلاحات ژنتیکی، مسافرت های فضایی، حمل و نقل بوسیله هایپرلوپ، کنترل آب و هوا و غیره از دستاوردهایی است که در آینده ای نزدیک رخ می دهد.

وی  اظهارکرد: این تغییرات در کلیه کسب و کارها رخ داده و اگر بخواهیم خودمان را در مقابل این تغییرات نگه داریم ممکن نیست.

کد خبر 329192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.