باید به سمت اشتغال مولد تکنولوژی محور حرکت کنیم

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه یکی از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم بیکاری است باید به سمت اشتغال مولد تکنولوژی محور برویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در اولین جلسه ستاد توسعه کارآفرینی شهر اصفهان، اظهارکرد: یکی از اولین طرح هایی که در صحن علنی شورای اسلامی شهر به آن پرداخته شد، طرح تشکیل ستاد توسعه کارآفرینی شهری اصفهان بود که با استقبال تمامی اعضا مواجه شد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که ما در شورای اسلامی شهر با آن روبرو هستیم اشتغال است چراکه از صبح زود تا پاسی از شب با تقاضاهای مختلف و زیادی از سوی شهروندان در این رابطه مواجه می شویم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی تحت تأثیر بیکاری قرار دارد، عنوان کرد: ما هیچ چاره ای نداریم به جز اینکه به سمت اشتغال مولد تکنولوژی محور برویم البته مدیریت شهری اصفهان در این زمینه ورود پیدا کرده است که باید در ادامه راه خود تسهیلاتی را برای شهروندان ایجاد کند.

وی افزود: با فراهم آوری زمینه های کارآفرینی در جامعه، استعدادهای نهفته شکوفا شده و بسیاری از معضلات اجتماعی همچون طلاق و اعتیاد ریشه کن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا باید از برگزاری جلسات شعاری و بی نتیجه پرهیز کرده و به سمت راهکارهای عملیاتی برای توسعه کارآفرینی شهری برویم.

کد خبر 328851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.