۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
نیروی انتظامی در یک نگاه

اخبار نیروی انتظامی استان اصفهان را از اینجا دنبال کنید.

سارق ۳ خودرو کم‌تر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

 به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ حسن یار دوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در یی وقوع سه سرقت خودرو دریکی از مناطق شهر اصفهان، شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران کلانتری آن منطقه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران یکی از گشت‌های انتظامی منطقه حین گشت زنی به یک خودروی عبوری مشکوک که پس از استعلام مربوطه مشخص شد این خودرو سرقتی است و وارد عمل شدند. سرهنگ یار دوستی بیان داشت: سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازجوئی‌های پلیس به سرقت دو خودروی دیگر نیز اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد، نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به این‌گونه افراد نخواهد داد.

اعتماد بی‌جا در فضای مجازی

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ایجاد یک پروفایل غیراخلاقی دریکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی و درج تصاویر شخصی و خانوادگی او موجب هتک حیثیت و آبروریزی وی شده بود بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: پس از بازجویی‌های انجام‌شده از شاکی و جمع‌آوری مدارک و مستندات ادله جرم، عامل این اقدام مجرمانه شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم که مدتی قبل در فضای مجازی با شاکی آشنا می‌شود با ترفنده وعده ازدواج اعتماد شاکی را جلب و با فریب او تصاویر شخصی‌اش را اخذ و سپس در فضای مجازی منتشر کرده است.

سرهنگ مرتضوی بیان داشت: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پلیس اصفهان در پایان توصیه کرد، توجه به هشدارهای پلیس سایبری عامل مهمی در پیشگیری از وقوع این‌گونه جرائم است زیرا مجرمان هتک حیثیت، اکثر قربانیان خود را به دلیل عدم آگاهی و کسب اطمینان آنان فریب می‌دهند.

محموله میلیاردی لامپ خارجی به مقصد نرسید

سرهنگ محمدحسین بابا کلانی گفت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده هوو که از جنوب کشور به مقصد تهران درحرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: این خودرو حامل تعداد ۹۵۰ کارتن لامپ آل ای دی خارجی بود که راننده آن مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه چهار میلیارد ریال اعلام‌شده است.

سرهنگ بابا کلانی اضافه کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جا ساز ۹۸ کیلو مواد افیونی در خودروهای صفرکیلومتر

سرهنگ جهانگیر کریمیمعاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر خودروبر که حامل تعدادی سواری صفرکیلومتر بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای صفرکیلومتر مقدار ۶۰ کیلو و ۸۰۰ گرم مرفین و ۳۸ کیلوگرم تریاک که زیر صندلی‌ها جا ساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این خودرو در شرق کشور بارگیری شده بود افزود: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان از برخورد قاطع و قانونی پلیس اصفهان با سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: این استان جولانگاه قاچاقچیان مواد مخدر، قاچاقچیان کالا، سارقان، اراذل‌واوباش و کسانی که به هر نوع قصد برهم زدن نظم، امنیت و آسایش عمومی مردم رادارند نیست و پلیس این استان با اینگونه افراد برخورد قاطع می‌کند.

کد خبر 328826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.