آقایی: امسال بد نتیجه گرفتیم/ تراکتورسازی مشکل مدیریتی داشت

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: از ابتدای فصل تا الان نتایج بدی به دست آورده بودیم و شرمنده هواداران شدیم.

سعید آقایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار کرد: این برد را به هوادارن سپاهان تبریک می‌گویم و واقعاً دوست داشتیم در این برد کنارمان باشند.

وی افزود: در مدت اخیر هواداران خیلی ما را شرمنده کردند و امسال بد نتیجه گرفتیم. امیدوارم از این به بعد بتوانیم جواب محبت‌های آن‌ها را بدهیم.

آقایی ادامه داد: خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم سه بار دروازه حریف را باز کنیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: نقطه مثبت بازی باز شدن پای ساسان به گل‌زنی بود و امیدوارم همین روال ادامه پیدا کند و از این پس بتوانیم نتایجی که در شأن سپاهان است بگیریم.

وی اضافه کرد: تراکتورسازی همیشه یکی از بزرگترین تیم‌های فوتبال ایران بوده است ولی از قبل برخی مشکلات مدیریتی داشت و برخی بدهی‌ها باقی‌مانده و خودم هم از این باشگاه طلب دارم اما به‌غیر از یکبار که در مصاحبه‌ام پولم را از این باشگاه طلب کردم، جزء دو، سه نفری بودم که از باشگاه تراکتورسازی برای وصول طلبم شکایت نکرده‌ام.

آقایی خاطرنشان کرد: مشکلات تراکتورسازی از مدیریت فعلی نیست و امیدوارم بتوانند مشکلات خود را حل کنند و مثل همیشه تراکتورسازی را بالای جدول ببینیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اشاره کرد: هفته آینده بازی سختی در آبادان داریم. بازی مقابل تراکتورسازی تبریز را بردیم و تمام شد و باید از امروز به فکر بازی مقابل نفت آبادان باشیم تا بتوانیم این روند را ادامه دهیم. اگر در چند بازی پشت‌سر هم برنده شویم می‌توانیم به بالای جدول برسیم.  

کد خبر 328696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.