علی‌محمدی: زود به گل رسیدیم/ بردمان ربطی به غیبت هواداران نداشت

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: گل زودهنگامی که در نیمه اول وارد دروازه حریف کردیم از استرس بازیکنان کم کرد.

جلال‌الدین علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار کرد: در بازی امروز خیلی زود به گل رسیدیم و استرس گل نزدن و فشار پیروز نشدن که بر روی بازیکنان بود، با این گل زودهنگام از دوشمان برداشته شد.

وی ادامه داد: امروز، روز خوب سپاهان بود. خوب فوتبال بازی کردیم و موقعیت داشتیم. البته تیم تراکتورسازی هم واقعاً خوب بازی کرد و چندین موقعیت خیلی خوب در نیمه اول داشتند و می‌توانستند گل بزنند اما فکر می‌کنم ما از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کردیم و توانستیم پیروز شویم.

علی‌محمدی بیان کرد: دربازی‌هایی که تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته نتیجه خوبی نگرفته‌ایم ولی اگر امروز تماشاچیان در ورزشگاه حضور داشتند و همین نتیجه را می‌گرفتیم خیلی فرق داشت و شاید می‌توانستیم با تعداد گل بیشتری بازی را ببریم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: زمان‌که تماشاگر ببیند تیم محبوبش خیلی خوب بازی می‌کند، روند بازی خوب است و تیمش جلوتر از حریف است و موقعیت می‌سازد، از تیم حمایت می‌کند و بازیکن هم انرژی می‌گیرد و از این انرژی بهتر می‌تواند استفاده کند.

وی اضافه کرد: امروز روزی بود که خوب فوتبال بازی کردیم و فکر نمی‌کنم این بازی خوب به عدم حضور تماشگران ربطی داشته باشد.

علی‌محمدی در مورد تأثیر حضور علی کریمی بر عملکردش در میدان، اظهار کرد: قطعاً حضور کریمی بر بازی من تأثیر داشته است. بازی کریمی کیفیت خوبی دارد. او ملی‌پوش است و در تیم ملی بازی می‌کند. بازیکنان شرایط خوبی دارند و زمانی‌که یک بازیکن تدافعی خوب و حافظ توپ پشت‌سر آن‌ها قرار دارد، راحت‌تر وارد حمله می‌شوند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل نفت آبادان و در اختیار نداشتن سیاوش یزدانی، اضافه کرد: در جام حذفی به نفت آبادان باختیم. بازی مقابل این تیم در هفته سیزدهم هم برای ما و هم برای هواداران خیلی مهم است.

وی تأکید کرد: اگر نفت آبادان را نبریم برد امروزمان هم ارزش زیادی ندارد. زمان زیادی تا بازی بعدی نداریم و باید خوب ریکاوری کنیم. به سه امتیاز دیدار مقابل نفت آبادان نیاز داریم تا بتوانیم به رده‌های بالای جدول برگردیم. فکر می‌کنم الان جهش خوبی داشته‌ایم.     

کد خبر 328677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.