فرصت‌سوزی پرسپولیس در روز صعود چشمگیر سپاهان + جدول

در روزی که پرسپولیس فرصت طلایی صدرنشینی را از دست داد، فولاد به مدعیان نزدیک شد، ذوب‌آهن به نیمه بالایی جدول بازگشت و سپاهان صعودی چهارپله‌ای را تجربه کرد.

به گزارش ایمنا، در روزی که تیم شگفتی‌ساز و تازه‌وارد پارس جنوبی اولین باخت تاریخ کوتاه لیگ برتری خود را تجربه کرد، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل برابر پدیده متوقف شد تا فرصتی طلایی را برای بازگشت به صدر از دست بدهد.

در هفته‌ای که هر چهار تیم بالای جدول امتیاز از دست دادند فولاد خوزستان برنده بزرگ هفته بود که با برتری برابر صدرنشین لیگ نه تنها جای پدیده را در رده چهارم گرفت که فاصله خود را با بالانشینان کاهش داد.

هفته دوازدهم اولین هفته از لیگ هفدهم بود که در آن تیم‌های اصفهانی همزمان با هم برنده شد. ذوب‌آهن که با آغاز رقابت‌های این هفته موقتاً به نیمه پایینی جدول سقوط کرده بود با کسب اولین پیروزی بیرون از خانه خود به نیمه بالایی بازگشت. موفقیت اصفهانی‌ها در هفته دوازدهم تنها به این موضوع ختم نشد بلکه برتری قاطع خانگی برابر تراکتورسازی صعود چهارپله‌ای سپاهان را در پی داشت. طلایی‌پوشان اصفهانی با این برد جای خود در رده سیزدهم جدول را به حریف امروزشان دادند و خود تا رده نهم بالا آمدند.

جدول رده‌بندی لیگ هفدهم در پایان رقابت‌های هفته دوازدهم به صورت زیر است:

کد خبر 328675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.