حاتمی: جوانان سپاهان قدر تیمشان را بدانند/ بازی در کوچه هم بدون تماشاگر لذتی ندارد

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: سپاهان تیم بزرگی است و امیدوارم بازیکنان فعلی، قدر سپاهان و جایگاه خود را بدانند و برای حفظ نام بزرگ این تیم تلاش کنند.

فرزاد حاتمی پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر، در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به سپاهان برای این برد تبریک می‌گویم. ما بازیکن ذخیره برای تعویض کردن نداریم و این را همه هواداران تراکتورسازی هم می‌دانند. به همین دلیل هم در بازی‌ها شادابی لازم را نداریم.

وی افزود: امیدوارم نقل و انتقالات نیم‌فصل زودتر از راه برسد تا بتوانیم بازیکن جذب کنیم و با کسب نتایج خوب دل هواداران تراکتورسازی را شاد کنیم. شرمنده هواداران هستیم ولی آنها هم این شرایط بحرانی را درک می‌کنند. امیدوارم خداوند از سر تقصیرات مدیرعاملان قبلی تراکتورسازی که این بلا را بر سر این تیم آوردند نگذرد!

حاتمی ادامه داد: افرادی در تراکتورسازی با این همه هوادار مدیریت کردند که نه درس مدیریت خوانده بودند و نه جایی مدیریت کرده بودند. آجرلو هم ترکش‌های مدیریت آن زمان را می‌خورد.

بازیکن سابق سپاهان در مورد شرایط فعلی این تیم گفت: بازیکنان سپاهان خوب و جوان هستند. سپاهان تیم بزرگی است که چند سال با آن قهرمان شده‌ام و امیدوارم بازیکنان فعلی، قدر سپاهان و جایگاه خود را بدانند و برای حفظ نام بزرگ این تیم تلاش کنند.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش‌جهان اضافه کرد: اگر در کوچه خود هم بازی کنید و تماشاگر نداشته باشید، لذتی ندارد.

کد خبر 328668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.