برد نوبرانه سپاهان در فراق تماشاگران/ طلسم ساسان شکست

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی با پیروزی پرگل شاگردان کرانچار به پایان رسید.

خبرگزاری ایمنا-
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس
دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی

ورزشگاه: نقش جهان
تماشاگر: (بدون تماشاگر با حکم کمیته انضباطی)
گل‌ها: ساسان انصاری (دقیقه ۵ و ۵۰- پنالتی) و علی کریمی (دقیقه ۸۵) برای سپاهان
اخطار: سیاوش یزدانی (دقیقه ۶۶) از سپاهان؛ محمد نادری (دقیقه ۴۰) و سینا عشوری (دقیقه ۷۹) از تراکتورسازی
اخراج: محمد نادری (کارت زرد دوم- دقیقه ۷۸) از تراکتورسازی
سپاهان: لی اولیویرا، عارف غلامی، مهدی رحیمی، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، رسول نویدکیا، علی کریمی، حسین پاپی (۴۶- مهرداد محمدی)، جلال علی محمدی، ساسان انصاری (۸۶- رضا دهقان) و مروان حسین (۶۴- رضا میرزایی)
سرمربی: زلاتکو کرانچار

تراکتورسازی: فرزین گروسیان، سینا عشوری، محمد نادری، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، فاخر تهامی (۳۰- حامد حسینعلی زاده (۶۷- محمد ابراهیمی))، علی طاهران، محمد نوری، امیر نصر آزادانی، محمدرضا آزادی (۹۰+۱- امیر اسدزاده) و فرزاد حاتمی
سرمربی: یحیی گل محمدی
داور: محمدرضا اکبریان، هادی طوسی، علی اکبر نوری و محمد ملکی
ناظر داوری: محمدعلی فروغی
نماینده فدراسیون: امیر علی داودزاده

شرح بازی:
سپاهان و تراکتورسازی در حالی به مصاف هم می‌رفتند که هر ۲ تیم با وجود ارائه بازی‌های با کیفیت در هفته‌های اخیر در کسب نتیجه ناکام بودند. ۲ تیم با استراتژی هجومی وارد زمین شدند و از همان دقایق ابتدایی موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که در این میان حرکت انفرادی ساسان انصاری در دقیقه ۵ و ضربه تمام کننده او سپاهان را پیش انداخت. تراکتورسازی در ادامه در به تساوی کشاندن بازی ناکام بود و در ابتدای نیمه دوم این سپاهان بود که با حرکت ناشیانه سینا عشوری و کسب پنالتی به گل دوم هم رسید تا در ادامه با ۱۰ نفره شدن تراکتورسازی خیالش بابت پیروزی راحت شود.
سپاهان که در این بازی چندان هم از سوی تراکتورسازی اذیت نشد با کنترل توپ و بازی در ادامه کار گل سوم را هم توسط علی کریمی به ثمر رساند تا به بردی پرگل در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان برسد.

شرح گل‌ها:
۰-۱ (دقیقه ۵- سپاهان): نفوذ ساسان انصاری از سمت راست محوطه جریمه با ضربه دقیق او از درون محوطه جریمه همراه شد تا گل اول بازی به ثمر برسد.
۰-۲ (دقیقه ۵۰- سپاهان): پس از خطای هند سینا عشوری در محوطه جریمه داور خطای پنالتی گرفت تا ساسان انصاری اولین پنالتی سپاهان در لیگ هفدهم را تبدیل به گل کند.
۰-۳ (دقیقه ۸۵- سپاهان): شوت علی کریمی از پشت محوطه جریمه در کنج دروازه تراکتورسازی جای گرفت.

دقایق حساس:
دقیقه ۳- ارسال از سمت راست محوطه جریمه سپاهان با ضربه سر بسیار خطرناک فاخر تهامی همراه شد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴- ارسال پاپی از سمت چپ با ضربه سر ساسان انصاری به زیر توپ همراه شد تا توپ از بالای دروازه به بیرون برود.
دقیقه ۲۳- فرار ساسان انصاری از سمت راست او را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه او از زاویه‌ای تقریباً بسته با واکنش دروازه‌بان دفع شد.
دقیقه ۳۲- توپ پس از ضربه ناقص بازیکنان تراکتورسازی در محوطه جریمه سپاهان جلوی پای حاتمی افتاد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۱- ضربه ایستگاهی سپاهانی‌ها به صورت کوتاه آغاز شد و در ادامه ضربه پر قدرت جلال علیمحمدی با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:
اولین گل سپاهان در نیمه اول و اولین پنالتی این تیم در لیگ هفدهم در این بازی رخ داد.

بهترین بازیکن:
ساسان انصاری با ۲ گل بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 328659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.