کرانچار: نتیجه دیدار با تراکتورسازی متناسب با جریان بازی بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز برخلاف بازی‌های قبلی نتیجه‌ای که به دست آوردیم متناسب با جریان بازی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار عصر دوشنبه و پس از برتری تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر، در نشست خبری این بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود. اگرچه در بازی‌های قبلی هم به خوبی این بازی ظاهر می‌شدیم اما در این بازی برخلاف بازی‌های گذشته توانستیم گل بزنیم و ببریم.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که همت خوبی به خرج دادند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. البته تراکتورسازی تا دقیقه ۵ ابتکار عمل را در دست داشت و موقعیت هم داشت که در این بازی پیش بیفتد اما در ادامه سلطه ما بر بازی بیشتر شد. به تراکتورسازی هم تبریک می‌گویم که بازی خوبی به نمایش گذاشت.

کرانچار افزود: متأسفم که هواداران در این بازی حضور نداشتند. دوست داشتیم این برد در حضور آنها باشد، هرچند آنها از طریق تلویزیون بازی را تماشا کردند. امیدوارم در بازی‌های بعدی با حضور هواداران پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: قطعاً سطح کیفی بازی امروز بازیکنان را متعهد می‌کند که در بازی بعدی برابر صنعت نفت آبادان کیفیتی پایین‌تر از بازی امروز ارائه ندهند؛ چه بسا اگر ثبات داشته باشیم و در ادامه هم نتایج مناسبی بگیریم بتوانیم به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه شویم.

وی در مورد اینکه آیا عدم حضور تماشاگران باعث کمتر شدن فشار روی بازیکنانش شده است بیان داشت: این سوال را باید از بازیکنان بپرسید اما خود من از آنجا که تجربه مربیگری و حضور در زمین را داشتم می‌دانم که حضور تماشاگران هم به من انگیزه مضاعف می‌دهد و هم ورزشگاه بدون حضور تماشاگر بدون روح و هیجان است.

کرانچار در مورد گل زودهنگام سپاهان تصریح کرد: در بازی‌های قبلی حملات ما با گل همراه نمی‌شد اما در این بازی خیلی زود به گل رسیدیم و از موقعیت‌های خود استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه برد امروز به دلیل ضعف تراکتورسازی بود یا کیفیت سپاهان افزود: بگذارید از دیدگاه خودم بازی را تحلیل کنم. از آنجا که تراکتورسازی هم مثل سپاهان بازی مالکانه‌ای ارائه می‌دهد عملاً این موقعیت را برای ما فراهم کرد که بتوانیم به این نتیجه برسیم و با قدرت خودمان بر بازی مسلط شویم و بتوانیم از فضاها استفاده کنیم و در نهایت به پیروزی دست یابیم. در بازی فصل قبل با تراکتورسازی هم، آنها مثل همین بازی با کیفیت بودند و به همین شکل بازی می‌کردند. خوشحالم که امروز پای ساسان انصاری به گل باز شد و به همراه مروان حسین یک زوج بسیار خوب تشکیل دادند و وظایفی که به آنها محول کرده بودم را دقیقاً در زمین اجرا کردند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در مورد اینکه نفت آبادان قبل از بازی با سپاهان ۱۰ روز استراحت می‌کند اما سپاهان تنها چهار روز فرصت استراحت دارد، اظهار کرد: قبلاً پیش‌بینی این موضوع را کرده بودیم و از سازمان لیگ درخواست کردیم این بازی را یک روز به تعویق بیندازد اما سازمان لیگ به دلیل برنامه‌ریزی قبلی، با درخواست سپاهان مخالفت کرد. فکر می‌کنم تیم ما از نظر جسمانی آمادگی دارد که عملکرد مناسبی در بازی با نفت داشته باشد و بازیکنان بدن خود را آماده نگه می‌دارند.

یکی از عکاسان خبری از کرانچار خواست از هواداران سپاهان بخواهد از سر دادن شعارهایی که باعث محرومیت آنها از حضور در ورزشگاه شود خودداری کنند که کرانچار در پاسخ به وی گفت: در کشورهایی که کار کرده‌ام تقریباً در هیچ جا هواداران خودی را به دلیل توهین یا انتقاد محروم نمی‌کنند اما اگر چنین قانونی وجود دارد و چنین چیزی در قوانین لیگ ایران قید شده باشد از هواداران خواهش می‌کنم کاری نکنند که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود و لیدرها هم باید هدایت مناسبی روی شعارها داشته باشند و شعارها را به سمت تشویق تیم سوق دهند. فراموش نمی‌کنم وقتی قهرمان لیگ و جام حذفی شدیم هواداران چه کردند و تیم را روی دوش خود گذاشتند.

کد خبر 328653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.