«کلانتری غیر انتفاعی» در شاهین شهر روی صحنه می‌رود

نمایش کمدی «کلانتری غیر انتفاعی» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سید محمدرضا ممتاز از ۳ تا ۱۲ آذر ماه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر روی صحنه می رود.

نویسنده و کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: نمایش «کلانتری غیر انتفاعی» در یک کلانتری مربوط به ۱۲۰ سال پیش رخ می دهد و داستان آن نیز از ذهن یک نویسنده روایت می شود.

سید محمدرضا ممتاز تصریح کرد: شهریار دخانی، بازیگری است که بعد از ۱۵ سال به صحنۀ تئاتر برگشته و در این نمایش ایفای نقش می کند.

وی افزود: امیدواریم که مردم ما این نمایش را بپسندند و در تئاتر حرفی برای گفتن داشته باشیم.

گفتنی است، نام عوامل این نمایش عبارت است از: مشاور هنری پروژه: شهریار دخانی، طراح دکور: هاشم شمس، طراح لباس: فاطمه جهانی، طراح گریم: آرش محمدی، روابط عمومی: سیامک صادقی، طراح پوستر و بروشور: سید مصطفی پناهنده و بازیگران: شهریار دخانی، سید محمدرضا ممتاز، زهره مولوی، حسین نصر اصفهانی، کاظم ناطقیان، سید مصطفی پناهنده، مهرداد شمس، محسن صابری پور، سهیل سلحشور، ابوالقاسم کریمی، علی نادعلی.

علاقمندان برای دیدن این نمایش کمدی می توانند از ۳ تا ۱۲ آذر ماه (به جز ۵ آذر) هر شب رأس ساعت ۱۸:۳۰ به تالار شیخ بهایی شاهین شهر واقع در بلوار امام خمینی مراجعه کنند. /

کد خبر 328525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.