نصب ۵۰ دستگاه شارژ اصفهان کارت در میادین اصلی شهر

نصب، راه اندازی و بهره برداری از ۵۰ دستگاه شارژ اصفهان کارت در نقاط مختلف شهر اصفهان از جمله ایستگاه های BRT ، میادین اصلی شهر و دیگر نقاط مورد نیاز انجام شد.

مدیر اصفهان کارت شهرداری اصفهان ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: امروزه در بسیاری از کلانشهرهای دنیا پرداخت کرایه تاکسی از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی انجام می شود.

فرهاد گلی افزود: این سامانه از نرم افزارهایی تشکیل شده که مسافت طی شده و میزان کرایه را محاسبه می کند و پرداخت کرایه با استفاده از کارت های اعتباری صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان چند سالی است که در صدد تجهیز ناوگان تاکسیرانی شهر به این سامانه است تا پرداخت کرایه ها با سهولت بیشتری انجام شود.

مدیر اصفهان کارت شهرداری اصفهان از نصب، راه اندازی و بهره برداری ۵۰ دستگاه شارژ اصفهان کارت در نقاط مختلف از جمله ایستگاه هایBRT، میادین اصلی شهر و محل هایی که نیاز به شارژ اصفهان کارت داشت مثل شهر رویاها خبر داد و گفت: تعدادی از این دستگاه ها نیز در حال نصب است.

وی استقبال شهروندان از دستگاه های شارژ اصفهان کارت را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: به مدت یک ماه نفراتی را در شهر برای آموزش شهروندان در ارتباط با نحوه استفاده از دستگاه ها به کار گمارده شدند.

گلی یادآور شد: اصفهان کارت ها را می توان در آکواریوم ناژوان هم استفاده کرد.

وی با تاکید براینکه در سال جاری ۲ هزار فروشگاه مختلف شهر به دستگاه شارژ اصفهان کارت مجهز می شوند، افزود: فروشگاه هایی که تمایل دارند به اصفهان کارت مجهز شوند می توانند عدد یک را به سامانه پیامکی ۳۰۳۰ ۳۰۰۰۱۷ ارسال کنند تا شهرداری با مراجعه به این فروشگاه ها، سرویس شارژ اصفهان کارت را بر روی دستگاه POS بانکی متصدیان فعال کند.

کد خبر 328510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.