کرانچار: چهار هفته دیگر صبر می‌کنیم/ اولتیماتوم نداریم، آزمون داریم!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اولتیماتومی در کار نبوده است و تنها به بازیکنان گفتیم چهار هفته آزمون داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار کرد: آگاهی داریم که در چهار هفته باقیمانده دور رفت لیگ برتر و در چهار بازی که پیش رو داریم باید برنده شویم و چهار نتیجه مناسب بگیریم تا در وقفه نیم فصل بتوانیم در شرایط خوبی اصلاحات لازم را در تیم انجام دهیم.

وی افزود: شرایط پیش روی ما و وضعیت هر ۲ تیم کاملاً مشابه است، چون سپاهان و تراکتورسازی خوب بازی می‌کنند ولی بحران کسب نتیجه دارند که این امر شرایط را برای هر ۲ تیم سخت می‌کند.

کرانچار ادامه داد: تراکتورسازی را آنالیز کرده‌ایم و بازی این تیم مقابل سایپا در فینال جام شهدا را دیده‌ام. آنها به شکلی بازی می‌کنند که خوشایند ما نیست و کار را  برای سپاهان سخت می‌کنند. امیدوارم پیروزی فردا شرایط ما برای بازی با صنعت نفت را بهتر کند تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و فشاری که روی ماست کمتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به سه‌کارته بودن شاهین ثاقبی و محرومیت این بازیکن در بازی با تراکتورسازی گفت: همچنین عزت پورقاز و حسن جعفری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و میلاد سرلک را هم که ۲ روز گذشته از ناحیه کشاله ران مصدوم شد از لیست خارج کردیم چراکه چهار روز دیگر بازی سختی داریم.

در دوران بازیگری تجربه بازی بدون تماشاگر را داشتم

وی در مورد اعتراض‌های هواداران سپاهان به نتایج این تیم و محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه در بازی فردا با تراکتورسازی بیان داشت: هواداران حق اعتراض و انتقاد دارند، به خصوص وقتی در دقایق پایانی نتایج باب میلشان رقم نمی‌خورد. بازیکنان من باید آمادگی این اعتراض‌ها را داشته باشند چون در همه جای دنیا وجود دارد اما حضور تماشاگران در ورزشگاه باعث ایجاد انگیزه می‌شود. در دورانی که بازی می‌کردم ۲ بار تجربه بازی بدون تماشاگر را داشتم که هر ۲ بازی بسیار کسل‌کننده بود.

کرانچار در مورد چرایی جذب رافائل و کیفیت او اظهار کرد: مصدومیتی که این بازیکن به آن دچار شد او را از ترکیب تیم دور کرد ولی ارزش‌های این بازیکن ما را مجاب کرد که وی را جذب کنیم و ارزیابی‌هایی که داشتیم خوب بود. اما این بازیکن دیگر ارزش‌های خود را نشان نداد. البته امیدوارم بازگشت او از دوران مصدومیت بتواند او را در ترکیب قرار دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد نتایج تیمش اضافه کرد: طبیعی است وقتی نتوانیم نتیجه بگیریم یعنی گلزنی کافی نداریم.

اولتیماتوم نداریم، آزمون داریم!

وی در مورد اولتیماتوم به بازیکنان تیمش در چهار بازی پیش رو گفت: اولتیماتومی در کار نبوده است و طبیعتاً وقتی نتیجه نمی‌گیریم یعنی گل‌های کافی به ثمر نرسانده‌ایم. باشگاه به دنبال درخواست‌های خود است و اولتیماتومی در کار نبوده است. در واقع خواسته ما به عنوان کارفرما این بوده که در این چهار بازی آزمون داریم. کارفرما در قبال سرمایه‌گذاری انتظار نتیجه دارد. اجازه دهید این چهار هفته سپری شود چراکه این انتظارات باید در زمین برآورده شوند. چهار هفته صبر می‌کنیم و تمام اوضاع را آنالیز می‌کنیم تا در نیم‌فصل تصمیم بگیریم که چه باید کرد تا شرایط بهتر شود.

کد خبر 328471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.