بِبَر و رد شو!

طلایی‌پوشان اصفهانی این فرصت را دارند تا با پیروزی در دیدار خانگی برابر قرمزهای تبریزی از رقیبشان در جدول رده‌بندی عبور کنند و اندکی به وضعیت‌ بحرانی‌شان سروسامان دهند.

به گزارش ایمنا، سپاهان اصفهان در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه فردا در ورزشگاه نقش جهان میزبان تراکتورسازی تبریز است.

سپاهان و تراکتورسازی با سپری شدن بیش از یک‌سوم از لیگ هفدهم برخلاف انتظار در نیمه پایینی جدول به سر می‌برند. در پایان رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر سپاهان در رده سیزدهم جای داشت و تراکتورسازی تیم نهم جدول بود. با انجام ۲ بازی ابتدایی هفته دوازدهم جایگاه طلایی‌پوشان اصفهانی و قرمزهای تبریز بیش از پیش در جدول تنزل پیدا کرد زیرا گسترش فولاد با برتری برابر استقلال خوزستان از ۶ تیم از جمله سپاهان و تراکتورسازی در جدول پیشی گرفت تا این ۲ تیم مدعی موقتاً هرکدام یکی یک پله پایین‌تر بیایند.

اما دیدار سپاهان و تراکتورسازی از آن دسته از مسابقات لیگ برتر است که اهمیتش تنها منوط به شرایط ۲ تیم در جدول رده‌بندی نیست بلکه صرفنظر از جایگاه آنها به خودی خود جذاب است، حتی اگر هر ۲ سوی مسابقه در نیمه پایینی جدول به سر برند یا آشکارا از شرایط آرمانی خود فاصله داشته باشند.

با وجودی که شرایط فعلی ۲ تیم اصلاً چنگی به دل نمی‌زند اما یک عامل رویارویی آنها را حتی مصادف با ایام افولشان جذاب کرده است و آن وضعیت نزدیکشان به یکدیگر است. در حال حاضر تراکتورسازی تنها یک امتیاز بیشتر از سپاهان دارد و این یعنی که طلایی‌پوشان اصفهانی این فرصت را در اختیار دارند تا با کسب حداکثر امتیازات این دیدار خانگی نه تنها این بازی حیثیتی را به نفع خود به پایان برسانند که از رقیبشان در جدول رد شوند. بدیهی است که کسب هر نتیجه دیگری جز پیروزی سپاهان منجر به وخامت بیشتر اوضاع تیم اصفهانی خواهد شد.

این مسابقه یک چهره بسیار ویژه هم دارد و او کسی نیست جز مهدی شریفی که این دیدار احتمالاً آخرین بازی او با پیراهن تراکتورسازی خواهد بود. خدمت سربازی شریفی درست یک هفته پیش به پایان رسید اما از آنجا که این مهاجم ۲۵ ساله تا قبل از گشایش پنجره زمستانی و آغاز دور برگشت لیگ هفدهم اجازه همراهی سپاهان را ندارد باشگاه اصفهانی به او اجازه داده است تا در دیدار رو در رو با این تیم با پیراهن حریف به میدان برود. مجوز همراهی تراکتورسازی در سه دیدار دیگر باقیمانده از دور رفت اما از سوی سپاهان برای شریفی صادر نشده است. با این اوصاف، رویارویی با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان حکم گودباری پارتی این بازیکن اصفهانی را خواهد داشت.

ترکیب احتمالی ۲ تیم:

سپاهان: لی اولیویرا، سعید آقایی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، علی کریمی، میلاد سرلک، حسین پاپی، ساسان انصاری، جلال‌الدین علی‌محمدی و مهرداد محمدی

تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی‌زاده، عارف آغاسی، محمد ایران‌پوریان، محمد نادری، حامد حسینعلی‌زاده، سینا عشوری، علی طاهران، امیر نصرآزادانی، محمدرضا آزادی و مهدی شریفی

کد خبر 328438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.