۲۵ درصد از شهروندان، اصفهان کارت خود را از طریق دستگاه های مکانیزه شارژ کرده اند

مدیر دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان گفت: شهروندان اصفهانی در ماههای اخیر از دستگاههای شارژ خودکار به خوبی استقبال کرده اند به طوری که ماهانه ۵۰ هزار تراکنش به وسیله این دستگاهها انجام می شود.

فرهاد گلی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: دستگاههای شارژ خودکار یکی از دستاوردهای نوین مدیریت شهری اصفهان است که شهروندان به خوبی از آن استقبال کرده به طوری که ماهانه ۵۰ هزار تراکنش به وسیله این دستگاه ها انجام شده و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

وی از نصب، راه اندازی و بهره برداری ۵۰ دستگاه شارژ اصفهان کارت در نقاط مختلف از جمله ایستگاه هایBRT، میادین اصلی شهر و محل هایی که نیاز به شارژ اصفهان کارت داشت مثل شهر رویاها خبر داد و گفت: تعدادی از این دستگاه ها نیز در حال نصب است.

مدیر دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در هر ساعت از شبانه روز امکان شارژ کارت به وسیله این دستگاه ها وجود دارد، گفت: طی ۳ ماهه گذشته، ۲۵ درصد از شهروندان، اصفهان کارت خود را از طریق دستگاه های مکانیزه خودکار شارژ کرده اند. 

وی خاطرنشان کرد: به منظور نهادینه کردن و فرهنگ سازی استفاده از این دستگاهها تعدادی نیرو در محل دستگاه های نصب شده بین شهروندان مستقر شده و برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده، با فرم مشخصی که دارای آرم و لوگوی اصفهان کارت است به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

کد خبر 328365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.