تخفیف ویژه گذر از اعماق اقیانوس ها با "اصفهان کارت"

مدیر دفتر اصفهان کارت گفت: افراد برای بازدید تونل آکواریوم ناژوان و سفر به اعماق دریا می توانند از اصفهان کارت استفاده و از تخفیف ویژه بهره مند شوند.

فرهاد گلی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهروندان از این پس برای بازدید از آکواریوم اصفهان می توانند از اصفهان کارت خود استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دستگاه اصفهان کارت در مجموعه گردشگری تونل آکواریوم نصب شده و شهروندان می توانند برای بازدید از این مجموعه گردشگری از اصفهان کارت استفاده کنند، اضافه کرد: گردشگران با استفاده از اصفهان کارت می توانند از تخفیف ویژه بهره مند شوند.

مدیر دفتر اصفهان کارت خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان می توانند در حوزه حمل و نقل در اتوبوس، تاکسی، قطار شهری، ایستگاه های دوچرخه، ۱۸ پارکینگ عمومی-طبقاتی شهر و همچنین در مراکز گردشگری- تفریحی همچون باغ گل‌ها، باغ پرندگان، نمایشگاه خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، تله‌کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان، شهر رویاها ورزشگاه نقش جهان و غیره از اصفهان کارت استفاده کنند.

گلی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: به منظور خدمات رسانی بیشتر به دانش آموزان، امکان شارژ اصفهان کارت در مدارس نمونه فراهم شده است.
 وی با تاکید بر اینکه این طرح به صورت محدود و در تمام مقاطع تحصیلی مدارس نمونه آغاز شده است، اضافه کرد: شارژ اصفهان کارت هیچ گونه هزینه اضافی برای مدارس ندارد.

کد خبر 328345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.