مسئولان از مکر و حیله دشمنان غافل نشوند

سمیرم- امام جمعه شهرستان سمیرم گفت: انسان هیچ‌گاه نباید از مکر دشمنان غافل شود که اگر دشمن‌شناسی مسئولان ما رو به کاستی رود آن روز، روز مصیبت ما است.

حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سمیرم ضمن تسلیت و همدردی با بازماندگان زلزله غرب کشور با اشاره به فضایل و عملکرد پیامبر (ص) و ائمه اطهار تصریح کرد: توجه به دیگران یکی از خصوصیات ائمه بوده که در قالب وقف و خیرات به مسلمانان سفارش شده.

دهقانی با اشاره به کارهای نیک و خیرخواهانه فراوانی که در شهرستان سمیرم صورت گرفته افزود: در شهرستان باید موضوع وقف باید بهتر از قبل پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: وقف کردن راهی برای جلوگیری از نابودی ثروت و دارایی به شمار می آید و مانع از دست دادن آن می‌شود.

حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: وقف درراه خدا اولویت خاصی نداشته و گاهی نیاز است مردم درراه‌های مختلفی همچون کمک به دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، مراکز درمانی و ... وقف را انجام دهد.

وی پیامبر اسلام را به‌عنوان اولین واقف اسلام معرفی کرد و گفت: دنیا برای انسان خلق‌شده و ما باید از اموال دنیایی به نفع آخرت خود استفاده ببریم و این اموال در آخرت برای انسان سودمند باشد.

خطیب این هفته نماز جمعه شهرستان سمیرم گفت: بهترین عمل برای کسب دارایی و توشه آخرت وقف است و نباید از خرج کردن دارایی‌مان درراه خدا و منافع مردم کوتاهی کنیم.

دهقانی آمریکا و اسرائیل را از اصلی‌ترین دشمنان ایران اسلامی برشمرد و گفت: انسان هیچ‌گاه نباید از مکر دشمنان غافل شود که اگر دشمن‌شناسی مسئولان ما رو به کاستی رود آن روز، روز مصیبت ما است.

خبرنگار: سید محمد مهدی قائم مقامی

کد خبر 328293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.