ذوب‌آهن کجا میزبانی کند؟

آسیایی شدن ذوب‌آهن، مورد تأیید قرار نگرفتن استادیوم نقش جهان و آماده نبودن ورزشگاه فولادشهر مجموعه شرایطی است که به نگرانی‌هایی درباره محل برگزاری دیدارهای خانگی تیم اصفهانی در لیگ قهرمانان دامن می‌زند.

به گزارش ایمنا، طبق اعلام رسمی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای سپاهان یکی از 9 تیم لیگ برتری بود که نتوانست حداقل الزامات AFC را برای کسب مجوز حرفه‌ای برآورده کند. در حالی که قرار نگرفتن پُرافتخارترین تیم لیگ برتر در زمره حرفه‌ای‌ها بسیاری را شگفته‌زده کرده بود سپاهان از قول مدیر مجوز حرفه‌ای باشگاه، گزارش ایمنا را تأیید کرد که مشکلات ورزشگاه نقش جهان مانع از آن شد تا تیم اصفهانی در گروه A جای بگیرد. این بدان معناست که ورزشگاه نقش جهان برای برگزاری مسابقات آسیایی مورد تأیید AFC نیست.

این فعل و انفعالات در حالی رخ داده که از یک طرف ذوب‌آهن با دریافت مجوز حرفه‌ای جایگزین نفت تهران در لیگ قهرمانان شده و از سوی دیگر این تیم به دلیل عملیات ترمیم چمن استادیوم فولادشهر دیدارهای خانگی خود را به ورزشگاه نقش جهان منتقل کرده است. علاوه بر آن، از آنجا که ذوب‌آهن تنها سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان را دارد دیدارهای آسیایی این تیم چند هفته زودتر از دور گروهی این رقابت‌ها آغاز می‌شود. این یعنی که ورزشگاه فولادشهر باید نهایتاً تا بهمن‌ماه در اختیار سبزپوشان قرار بگیرد؛ اما آیا این اتفاق می‌افتد؟

کد خبر 328265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.