آبادانی شهرها نیازمند نگاه جامع شهرداری ها به شاخص های پیشرفت است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: آبادانی شهرها نیازمند نگاه جامع شهرداری ها به همه شاخص های پیشرفت در مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی در مراسم تکریم و معارفه شهردار رضوانشهر از توابع شهرستان تیران و کرون با اشاره به اهمیت و جایگاه مدیریت شهری اظهارکرد: توسعه و پیشرفت هر منطقه نیازمند توجه و نگاه جامع به تمامی شاخص های مدیریتی و رفع نیازهاست.

وی افزود: آبادانی شهرها نیازمند نگاه جامع شهرداری ها به همه شاخص های پیشرفت در مدیریت شهری است که از جمله شاخص های پیشرفت و آبادانی تامین نیازهای عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و توسعه پایدار است که در کنار همدیگر و با مشارکت همه جانبه مردم و سایر بخش ها انجام می شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به مولفه های پیشرفت و توسعه در شهرها بیان کرد: توجه و توسعه زیر ساخت ها و فعالیت های نرم افزاری در بخش گردشگری،  فرهنگی و اجتماعی در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی توسط مدیریت شهری به توسعه و رشد شهر می انجامد.

وی بهره گیری از نیروهای علاقمند و توانمند برای آبادانی و رونق شهرها را مهم خواند و یادآورشد: مدیریت و پارلمان شهری باید از ظرفیت افراد خوش ذوق و توانمند برای تامین نیازهای شهر استفاده کند و زمینه مشارکت مردم را بیش از بیش فراهم سازد.

رحمانی در بخشی از سخنان خود به دغدغه شهرداران سه شهر تیران، عسگران و رضوانشهر اشاره کرد و گفت: عدم درآمد پایدار برای شهرداری ها مهمترین دغدغه است که به دلیل حجم بالای تامین درآمد از محل فعالیت های ساختمانی، فعالیت های درآمدی و خدماتی شهرداری را با مشکل روبرو ساخته است.

وی جذب سرمایه گذار را دررفع نیازهای شهر مهم خواند و گفت: شهردار و اعضای شورا در کنار همدیگر با هم افزایی بین همدیگر و بر اساس قانون زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم کرده و درصدد ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری باشند.

در این مراسم بر اساس حکم استاندار اصفهان، هومن شیروانیان به عنوان شهردار جدید رضوانشهر معرفی و از زحمات حجت الله کارگران تقدیر شد.

کد خبر 328245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.