ناجا، نیرویی بی ادعا و محبوب در میان مردم است

استاندار اصفهان با بیان اینکه پلیس در جامعه از جایگاه بزرگی برخوردار است، گفت: امروز نیروی انتظامی، نیرویی لایق، بی ادعا، سالم و محبوب در میان مردم بوده و از کوچک و بزرگ به این نیرو اعتماد و اتکا دارند.

 به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن مهر علیزاده در دیدار فرمانده انتظامی و هیات همراه با وی ضمن تسلیت به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور و آرزوی صبر و بردباری برای بازماندگان این حادثه گفت : امیدوارم مردم ایران به مصداق بشر دوستی، نوع دوستی و مسلمان بودن توفیق یاری رساندن به این عزیزان را داشته باشند و از این امتحان الهی سربلند بیرون بیایند.

وی با بیان اینکه اگر همه دستگاه ها به وظایف خود به موقع عمل کنند شاهد کمترین جرایم و ناهنجاری ها در جامعه بوده و بار مسئولیت پلیس هم کم می شود، تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر دستگاه های دیگر به وظایف خود به موقع عمل کنند واقعاً نیازی به برخورد های پلیسی در جامعه نیست.

عنوان داشت: مطمئناً مسائل اجتماعی، اقتصادی، سرمایه گذاری و به ویژه فرهنگی می توانند در سمت و سویی پیش روند که شاهد حتی یک مورد نا امنی و جرم در جامعه نباشیم.

مهر علیزاده خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم که برخورد های انتظامی و پلیسی در انتهای این طیف قرار دارد و اول از همه باید به مسائل آموزشی در دبستان ها، دبیرستان ها، اجتماع، صدا و سیما و آموزش در خانواده، ایجاد اشتغال و مراکز تفریحی مناسب برای جوانان و اجرای صحیح قوانین درجامعه توجه جدی کرد.

وی در ادامه نیروی انتظامی را نیرویی لایق، بی ادعا، سالم و محبوب در میان مردم توصیف کرد و افزود: امروز مردم نیروی انتظامی را از خود می دانند و از کودک گرفته تا یک انسان بزرگسال همه به پلیس اعتماد و اتکا دارند و پاسخ این اعتماد و اتکا هم بایستی همراهی، حمایت و پشتیبانی از مردم باشد.

رضایتمندی بالای مردم اصفهان از خدمات انتظامی

پیش از سخنان استاندار، سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان نیز ضمن تبریک انتصاب وی به استانداری استان اصفهان به ارائه گزارشی از حوزه های انتظامی، ترافیکی و آسیب های اجتماعی طی هفت ماهه اخیر پرداخت.

این مقام انتظامی گفت : در هفت ماهه امسال بیش از ۱۹ تن انواع مواد مخدر کشف شده و توفیقاتی خوبی در رابطه با دستگیری و انهدام شبکه های قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا، سرقت و کاهش تصادفات فوتی به دست آمده است.

وی از تماس یک میلیون نفر با پلیس استان از طریق مراجعه به مراکز انتظامی و یا ارتباط با سامانه ۱۱۰ خبر داد و گفت: در ارزیابی های صورت گرفته بحمد الله رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده توسط نیروی انتظامی استان بسیار بالا است.

وی بر حمایت از نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: اقتدار نیروی انتظامی توسط یک مجموعه تاثیرگذار بایستی حفظ شود چرا که اگر اقتدار این نیرو حفظ نشود نمی تواند ماموریت های خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

سردار معصوم بیگی از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان طی چند روز اخیر خبر داد و گفت: جمع آوری این افراد با پلیس است، اما برای نگهداری آنها با چالش مواجه هستیم و لازم است که کمپ های ماده ۱۶، و کمپ های دیگر، بهزیستی و شهرداری فعال شوند و بایستی گرمخانه ها آماده باشد تا این طرح به نحو مطلوب به سرانجام برسد.

سردار معصوم بیگی در پایان گفت: اگر چشم انداز استان این است که گردشگر خارجی را به یک میلیون نفر و گردشگر داخلی را به ۱۰ میلیون نفر برسد، اگر سرمایه می خواهیم به استان بیاوریم و اگر قراراست  استان ما رونق پیدا کند و هیچ دغدغه ای  نداشته باشیم پیش نیاز همه این موارد امنیت است.

کد خبر 328005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.