جذاب‌ترین بازی هفته در سکوت نقش‌جهان؟

اصرار برخی هواداران سپاهان به تکرار تخلفات ممکن است برای تیم اصفهانی به قیمت میزبانی از رقیب حیثیتی در ورزشگاه خالی از تماشاگر تمام شود.

به گزارش ایمنا، تا پیش از دیدار با پیکان از هفته یازدهم لیگ برتر سپاهان به ازای پنج میزبانی قبلی خود در ورزشگاه نقش جهان جمعاً ۷۵ میلیون تومان به خاطر رفتار هوادارانش جریمه شده بود. جرایم قبلی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اما تأثیری در تغییر رفتار تماشاگران نداشت. هواداران سپاهان که دیدار با پیکان را با تشویق‌های بی‌وقفه تیم خودی در نیمه اول آغاز کرده بودند پس از آنکه روند بازی بر وفق مرادشان پیش نرفت ۱۸۰ درجه تغییر رویه دادند و به تخلفاتی مرتکب شدند که کمیته انضباطی را مجاب کرد تا باشگاه اصفهانی را ۱۰ میلیون تومان دیگر هم جریمه کند.

به این ترتیب، جمع جرایم نقدی سپاهان بابت رفتار تماشاگرانش در لیگ هفدهم به ۸۵ میلیون تومان رسید. این اما تنها پیامد بازی با پیکان نبود بلکه کمیته انضباطی این بار به این نتیجه رسید تیمی که تماشاگرانش بدون استثنا در تمامی دیدارهای خانگی مرتکب تخلف می‌شوند را برای یک مسابقه از وجود هوادارانش محروم کند.

از قضا دیدار بعدی سپاهان برابر تراکتورسازی است و این مسابقه حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر به حساب می‌آید. البته از آنجا که این رأی قابل تجدیدنظر است جای امیدواری وجود دارد که حکم قطعی بعد از دیدار با حریف تبریزی صادر شود و قرعه بازی بدون تماشاگر به دیدار هفته چهاردهم برابر استقلال خوزستان بیفتد.

کد خبر 327892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.