دامداران  در ماه های سرد سال هوشیار باشند

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فلاورجان گفت: دامداران از ورود و خروج افراد متفرقه به دامداری ها با عناوین خرید و فروش دام، کود و ضایعات به خصوص در ماه های سرد سال خودداری کنند.

 محمود بهرامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم، سرقت احشام نسبت به یادآوری موارد پیشگیری مورد نیاز به دامداران از طریق یگان های مربوطه پیشنهادات و راهکارهایی ارائه شده است.  

بهرامی اخطار داد: دامداران نسبت به مستحکم سازی دیوارها و پلاستر دامداری ها اقدام نمایند و ارتفاع دیوارها را به اندازه لازم و حداقل سه متر افزایش دهند.

وی استفاده از سیم خاردار بر روی دیوارها را از دیگر اقدامات لازم برای حفاظت از دامداری ها عنوان کرد و گفت: ایجاد ستون بتونی جهت درب دامداری ها و مستحکم نمودن درب ها با لوله های اضافی از دیگر اقدامات ایمن سازی پیشنهادی به دامدارها است.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فلاورجان اذعان کرد: دامداران هوشیار باشند که از ورود و خروج افراد متفرقه به دامداری ها تحت هر عنوان خرید و فروش دام، کود و ضایعات جدا خودداری نمایند.

بهرامی با بیان اینکه دامداران در صورت مشاهده موارد مشکوک با تلفن ۱۱۰ تماس حاصل نمایند، اظهار کرد: هرگونه اقدام خودسرانه از سوی شخص دامدارها خطا است، همچنین پیشنهاد می کنیم دامداران با همکاری همسایه های خود به ویژه در ماه های سرد سال از اکیپ های نگهبانی شبانه به صورت نوبتی در مبادی ورودی کوچه ها استفاده نمایند.

کد خبر 327752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.