گل سرسبد در نقش جهان

حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم بین مدعیان افول‌کرده لیگ برتر برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، به فاصله کمتر از ۲ روز پس از آنکه تیم ملی در هلند با ونزوئلا بازی کرد چرخ مسابقات لیگ برتر ایران به گردش در می‌آید. البته رقابت‌های هفته دوازدهم با آن دسته از مسابقاتی آغاز می‌شود که هیچ‌یک از طرف‌های آن بازیکن ملی‌پوش ندارند.

هفته دوازدهم لیگ برتر هفته نسبتاً کشداری است که از اواخر هفته جاری آغاز می‌شود و اواسط هفته آینده به پایان می‌رسد. با اینکه این هفته از رقابت‌های لیگ برتر پنج روز به درازا می‌کشد اما ظرف تنها ۲ روز برگزار می‌شود به این ترتیب که برای فردا ۲ بازی در دستور کار قرار دارد و سایر مسابقات دوشنبه آینده برگزار خواهد شد.

در یکی از ۲ دیدار روز چهارشنبه پیکان می‌تواند با برتری در دیدار خانگی برابر نفت آبادان با یک تیر ۲ نشان بزند به این ترتیب که هم هشتمین برد متوالی خود را به دست آورد و هم موقتاً صدر جدول را تصاحب نماید.

دیگر بازی فردا دیدار تیم‌های ته‌جدولی گسترش فولاد و استقلال خوزستان است. صرفنظر از هر نتیجه‌ای که در این مسابقه رقم بخورد در پایان آن سپاهان موقتاً یک پله در جدول سقوط می‌کند یعنی طلایی‌پوشان اصفهانی که در حال حاضر در رده سیزدهم جای دارند هفته آینده به عنوان تیم چهاردهم جدول پذیرای قرمزهای تبریزی خواهند بود.

دیدار تراکتورسازی و سپاهان اگرچه مصاف ۲ تیم در نیمه پایینی جدول به حساب می‌آید اما در اصل، جذاب‌ترین و مهم‌ترین بازی هفته است. پیروزی برابر تراکتورسازی می‌تواند به مثابه خروج موقتی سپاهان از بحران باشد. در طرف مقابل، قرمزهای تبریزی هم پس از آنکه در هفته یازدهم به تقسیم امتیازات دیدار خانگی با دیگر تیم اصفهانی بسنده کردند می‌کوشند تا نصف جهان را با امتیاز ترک کنند.

پارس جنوبی در صورت پیروزی برابر فولاد به صدرنشینی خارق‌العاده خود در لیگ برتر تداوم خواهد داد اما اگر شگفتی‌سازان جمی با دستان کاملاً پُر اهواز را ترک نکنند پرسپولیس این امکان را پیدا خواهد کرد تا ساعتی بعد با برتری خانگی برابر پدیده صدر جدول را از آن خود کند.

برنامه کامل رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

چهارشنبه، بیست‌وچهارم آبان ۹۶

گسترش فولاد تبریز - استقلال خوزستان، ورزشگاه بنیان دیزل، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه

پیکان تهران - صنعت نفت آبادان، ورزشگاه شهدای شهر قدس، ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه

دوشنبه، بیست‌ونهم آبان ۹۶

سپیدرود رشت - ذوب‌آهن اصفهان، ورزشگاه سردار جنگل، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه

سپاهان اصفهان - تراکتورسازی تبریز، ورزشگاه نقش جهان، ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه

سیاه‌جامگان مشهد - استقلال تهران، ورزشگاه ثامن، ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه

نفت تهران - سایپا تهران، ورزشگاه تختی تهران، ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه

فولاد خوزستان - پارس جنوبی جم، ورزشگاه غدیر، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه

پرسپولیس تهران - پدیده مشهد، ورزشگاه آزادی، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه

کد خبر 327720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.